خانهاخبار
آنر X7 با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی رونمایی شد

آنر X7 با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی رونمایی شد

آخرین مدل سری آنر X با تراشه اسنپدراگون 680 به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۸

اوایل ماه جاری بود که آنر مشخصات فنی و طراحی سه مدل گوشی هوشمند متعلق به سری X به نام‌های آنر X7، X8 و X9 را در یک رویداد خصوصی اعلام کرد. به علاوه، در فاصله یک هفته، آنر از مدل اول این سری موسوم به آنر X8 در عربستان سعودی رونمایی کرد و سپس نوبت به آنر X9 رسید که با تراشه اسنپدراگون 695 و دوربین 64 مگاپیکسلی در مالزی معرفی شد و به زودی این دو گوشی هوشمند روانه بازارهای جهانی خواهد شد. حالا امروز سرانجام نوبت به مدل آخر سری موسوم به آنر X7 رسید که از مشخصاتی مانند باتری حجیم با سرعت شارژ بالا، نمایشگر اچ‌دی پلاس و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مشخصات فنی آنر X7

بنابر اعلام رسمی آنر، X7 از نمایشگر بزرگ 6.74 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس برخوردار است که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته در ناچ قطره‌ای است. در پنل پشتی آنر X7، دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

image

 

قلب تپنده آنر X7 تراشه اسنپدراگون 680 است که همراه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. به علاوه، حافظه داخلی این گوشی هوشمند از طریق درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش خواهد بود. این مجموعه سخت‌افزاری توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 22.5 واتی تغذیه می‌شود.

در بخش نرم‌افزار، جدیدترین گوشی آنر با اندروید 11 بر پایه رابط کاربری Magic UI 4.2 عرضه خواهد شد و از سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار بدنه و تشخیص چهره بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی آنر X7 می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، بلوتوث نسخه 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز برجسب قیمتی و نحوه عرضه آنر X7 مشخص نشده است ولی آنر تایید کرده است که گوشی مقرون به صرفه جدید خود در دو رنگ نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)