خانهاخبار
راه های افزایش مشتری در اینستاگرام

راه های افزایش مشتری در اینستاگرام

اینستاگرام با کاربران فعال و رو به افزایشی که دارد به بازاری جذاب برای فروش تبدیل شده است.
۱۴۰۱/۱/۷

اینستاگرام با کاربران فعال و رو به افزایشی که دارد به بازاری جذاب برای فروش تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال راه های افزایش مشتری در اینستاگرام هستید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

 

روش های افزایش مشتری در پلتفرم اینستاگرام

فروش در اینستاگرام در سال های اخیر با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. از این رو، کسب و کارهای زیادی به فکر استفاده از این پلتفرم برای افزایش فروش و جذب مشتری افتاده اند. اما چه راهکارها یا ترفندهایی می تواند شما را سریع تر به افزایش مشتری و درنهایت فروش برسانند؟! در ادامه چند تکنیک حرفه ای را به شما معرفی می کنیم.

1- اعتبار، همه چیز یک برند است!

تا زمانی که شما اعتبار لازم دربین مخاطبان را به دست نیاورید، فروش خوبی را تجربه نخواهید کرد.

از سویی دیگر در شبکه های اجتماعی میزان فالوورها، اعتبار شما را تعیین می کند. بنابر این باید قبل از هر چیز اقدام به جذب فالوور کنید.

اما نکته ای که در اینجا کار را کمی سخت تر هم می کند این است که تا میزان فالوور شما کم باشد، افراد کمتر ترغیب به فالو کردن پیج شما می شوند. اما راه حل این مشکل چیست؟! توصیه ما به شما برای شروع کار و قبل از تبلیغات اینستاگرامی تان، خرید فالوور است.

سایت ها و ربات های گوناگونی در این زمینه اقدام به فعالیت می کنند که یکی از بهترین این سایت ها برای خرید فالوور واقعی فالو کمپ است. اما چرا فالوکمپ؟

علت آن معتبر بودن و قدمت این سایت در این زمینه است، همچنین ارائه خدمات با کیفیت در این زمینه یکی از دیگر ویژگی های ممتاز این وب سایت است.

image

اما سایر ویژگی هایی که سبب می شود به این وب سایت اعتماد کنید عبارتند از:

  • وجود ضمانت بازگشت وجه
  • استفاده نکردن از ربات برای افزایش فالوور
  • عدم نیاز به پسورد اکانت شما (امنیت کامل)
  • داشتن پشتیبانی آنلاین و فعال
  • نماد اعتماد الکترونیک e-nemad

 

بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای صرفه جویی در هزینه، از برنامه و ربات ها استفاده می کنند که این کار، درست مانند بنزین ریختن روی آتش، می تواند تمامی زحمات آنها در این فضا را از بین ببرد.

ربات یا برنامه بدون در نظر گرفتن الگوریتم اینستاگرام و قوانین آن، تمامی خدمات را به صورت یکجا به پیج متقاضی اضافه می کند که باعث مشکوک شدن الگوریتم به پیج خواهد شد.

2- اضافه کردن لینک سایت در قسمت بیوی پیج

پس از ساخت حساب تجاری در اینستاگرام، باید دستی به سر و گوش بیوی آن بکشید.

در قسمت بیوی اینستا باید اطلاعاتی از قبیل اسم برند، سال تاسیس، خدمات ویژه‌ای که تا الان ارائه می دهید و … را به طور خلاصه به همراه لینک وب سایت فروشگاه درآن قرار دهید.

قرار دادن لینک در بیو علاوه بر تاثیر روی کلیک خور وب سایت، می تواند از طریق سرچ گوگل نیز برای شما مخاطب در اینستاگرام فراهم کند.

3- عکس پروفایل جذاب بگذارید!

عکسی که برای پروفایل اکانت تجاری خود انتخاب می کند، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • مختص به خودتان باشد
  • به حیطه کاری شما مرتبط باشد
  • ترجیحا آرم برند تجاری تان را قرار دهید
  • و…

4- تولید محتوای مستمر و جذاب

هر پیجی برای موفقیت در اینستاگرام باید تقویم محتوایی داشته باشد.این تقویم به شما کمک می کند تا بتواند محتواهای با کیفیت تری تولید کرده و با زمان بندی دقیق آنها را منتشر کنید.

سعی کنید عکس هایی که در پیج قرار می دهید همگی با یک سبک عکاسی باشند تا این سبک با نام شما در ذهن مخاطب ثبت گردد.

image

5- از ابزارهای متنوع اینستا غافل نشوید!

یکی از پربازدید ترین قسمت های یک پیج، استوری ها هستند. هر روز محتواهایی برای این قسمت در نظر بگیرید.با کمک استوری می تواند مخاطبان را به چالش  کشیده و علاوه بر بالا بردن تعامل پیج، با ارائه محتواهای کاربردی بسیاری از کاربران را به مشتریان خود تبدیل کنید.

سعی کنید محتواهای جذاب و هیجان انگیز را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. سبک این محتواها به گونه ای باشد که مخاطب به مشارکت و همچنین استفاده از آن محصول یا خدمات ترغیب شود.

همچنین در صورتی که به صورت ریلز اقدام به انتشار پست یا معرفی محصولات تان می کنید با خرید ریلز اینستاگرام به پیج و برندتان اعتبار ببخشید!

 

6- هشتگ ها و جذب مشتری هدفمند

استفاده اصولی و کاربردی از ابزار هشتگ می تواند سیلی از مشتریان را به پیج شما اضافه کند.بهترین روش استفاده از هشتگ، به کار بردن 5 الی 10 هشتگ کاملا مرتبط با موضوع محتوا است.

هشتگ های پر استفاده و پر مخاطب در اینستاگرام درباره موضوع مورد نظرتان را پیدا کنید و از آنها برای جذب مشتری کمک بگیرید.

همیشه در محتواهای خود از یک هشتگ انحصاری برند خودتان استفاده نمایید. این هشتگ می تواند نام برند شما باشد.

یکی از کاربردهای بسیار تاثیرگذار هشتگ، استفاده از آن در بیوی پیج است. می توانید هشتگ انحصاری خود را در قسمت بیو نیز قرار دهید تا مشتریان و کاربران به راحتی پیج شما را پیدا کنند.

image

 

نکته: قطعا افزایش مشتری مهم است اما قبل از آن باید اطلاعات کاملی در مورد بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام داشته باشید تا با انتخاب اشتباه بیهوده سرمایه گذاری مالی و زمانی روی محصولی اشتباه نکنید.

7- تبلیغات ترفند قدیمی جذب مشتری

اینستاگرام درست مانند صدا و سیمای یک کشور است.تبلیغات در این فضا به شما کمک می کند تا نام برند خود را در ذهن مخاطب جاودانه کنید و تعداد بالایی از کاربران را به مخاطبان و در نهایت مشتریان خود تبدیل کنید.

تبلیغات را از گروه میکرواینفلوئنسرها شروع کنید تا بعد از مدتی که پیج به وضعیت مناسبی رسید، سطح تبلیغات و اینفلوئنسرها را ارتقا دهید.

8- مشتری مدار باشید

سعی کنید جوابگوی تمامی کامنت ها و پیام های دایرکت باشید تا هم تعامل پیج را افزایش دهید و هم زمینه اعتماد سازی بین مشتری وبرندتان را فراهم کنید.

9- تخفیفات دوره ای برگزار کنید

با توجه به مناسبت ها می توانید تخفیفاتی روی قیمت محصول یا خدمات در نظر بگیرید تا کاربران را به خرید بیشتر تشویق نمایید. ممکن است مقداری از سود شما کم شود؛اما تعداد بالای مشتری این کم شدن سود را جبران خواهد کرد.

10- فروشگاه اینستاگرام را فعال کنید

ایجاد یک کاتالوگ از محصولات و استفاده از تگ محصول در هر محتوا، شما را برندی  حرفه ای با اعتبار بالا نشان می دهد.

درثانی، با کمک این قابلیت می توانید مشتریان را به سمت وب سایت خود سوق دهید و فعالیت آن را نیز بالاتر ببرید.

 

سخن پایانی

داشتن درآمد بالا و مشتری زیاد در اینستاگرام با رعایت این نکات، دیگر یک رویا نیست. در این مقاله سعی کردیم بهترین تکنیک های جذب مشتری  را برای شما شرح دهیم. اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید، با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

نگین عطایی

۱۴۰۱/۱/۱۴
توی بخش ادیت پروفایل که برید، اونجا بخش وبسایت لینک هست که هر لینک می تونید بگذارید. مثلا لینک واتساپ یا پشتیبانی تلگرام تون. از سایت زیلینک یا یک لینک هم میتونید استفاده کنید این جوری میتونید چندتا لینک باهم داشته باشید.

عیسی محبی

۱۴۰۱/۱/۸
من که سایت ندارم چطور لینک توی بایو بگذارم؟ فعلا نمیخوام سایت داشته باشم . چون هزینه زیادی برای داره .

pouya

۱۴۰۱/۱/۷
برای محصول ورزشی چطوری فروشم را بالا ببرم؟

سارا

۱۴۰۱/۱/۷
عالی بود ممنون من پیج فروشگاه هنری دارم برای معرفی بهتر محصول چیکار کنم؟