خانهاخبار
شیائومی 12 لایت در لیست گیک‌بنچ دیده شد

شیائومی 12 لایت در لیست گیک‌بنچ دیده شد

نسخه میان‌رده سری پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 778G و حافظه رم 8 گیگابایتی در این بنچمارک دیده شد.
۱۴۰۱/۱/۵

شیائومی اخیرا سری پرچمدار خود یعنی سری شیائومی 12 را برای بازارهای جهانی عرضه کرد و در حالی که این سری پرچمدار یک نسخه مقرون به صرفه موسوم به شیائومی 12X دارد، این تولیدکننده چینی یک مدل دیگر را نیز به زودی عرضه خواهد کرد که شیائومی 12 لایت نام دارد و مشخصات فنی در حد یک میان‌رده دارد. در همین راستا، امروز این گوشی هوشمند در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت.

image

 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی 12 لایت با شناسه مدل 2203129G در لیست گیک‌بنچ دیده شد و مشخص شد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 778G و حافظه رم 8 گیگابایتی بهره خواهد برد. به علاوه، شیائومی 12 لایت در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 788 و 2864 شده است که با نتایج کسب شده توسط سایر گوشی‌هایی که از این تراشه برخوردار هستند یکسان است. همچنین در بخش نرم‌افزار، شیائومی 12 لایت با اندروید 12 عرضه خواهد شد که احتمالا بر پایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که سال پیش نیز شیائومی نسخه مقرون به صرفه پرچمدار نسل قبلی خود یعنی می 11 لایت را نیز رونمایی کرد که در دو نسخه 4G و 5G عرضه شد ولی به نظر می‌رسد امسال شیائومی 12 لایت تنها در نسخه 5G در دسترس کاربران قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)