خانهاخبار
توییتر قابلیتی بسیار کاربردی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است

توییتر قابلیتی بسیار کاربردی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است

توییتر حالا به شما این امکان را داده که در میان دایرکت‌های خود جستجو کنید.
۱۴۰۱/۱/۵

توییتر ویژگی جدیدی را در نوار جستجوی پیام‌های دایرکت خود ارائه کرده است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های خاصی را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید. گزینه جستجو در این قسمت خیلی وقت است که وجود داشته اما تا به حال به کاربران اجازه می‌داد یک فرد خاص یا یک چت گروهی را پیدا کنند. در بهبودهای اخیر این برنامه، توییتر به افراد اجازه می‌دهد تا محتوای خاصی را در تاریخچه پیام‌های خود پیدا کنند.

این ویژگی جدید که به برنامه موبایل توییتر اضافه شده است، به شما امکان می‌دهد وقتی چیزی را در نوار جستجو در بالای صندوق ورودی خود تایپ می‌کنید، فیلترهای افراد، گروه‌ها یا پیام‌ها را مشاهده خواهید کرد؛ اگر گزینه پیام‌ها را انتخاب کنید، جستجوی آن کلمه کلیدی در میان محتوای پیام‌های شما انجام خواهد شد.

image

 

نکته مثبت این ویژگی اینجاست که زمانی که شما کلمه‌ای را جستجو می‌کنید، نتایج ارائه شده تا سه سال گذشته را به شما نشان خواهد داد، اما طبیعتا اگر پیامی مربوط به بالای سه سال باشد، در نتایج جستجو نشان داده نخواهد شد.

توییتر همواره در حال ارائه ویژگی‌های جدید بوده است، ماه گذشته این شرکت گزینه‌ای را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که به وسیله آن حساب‌های کاربری قادر می‌شدند که به تولیدکنندگان محتوا رمز ارز اتریوم اهدا کنند/ همچنین در نوامبر سال گذشته، توییتر ویژگی پیش‌نمایش لینک‌های اینستاگرام را به برنامه خود افزود. اما ویژگی که به تازگی اضافه شده به نظر برای کاربران بسیار کاربردی‌تر خواهد بود. آیا شما هم از کاربران توییتر هستید؟ ویژگی جدید معرفی شده چقدر برای شما کاربردی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)