خانهاخبار
تصویری واقعی از شارژر 125 واتی موتورولا متعلق به موتورولا Frontier لو رفت

تصویری واقعی از شارژر 125 واتی موتورولا متعلق به موتورولا Frontier لو رفت

با توجه به لو رفتن شارژر 125 واتی موتورولا، زمان عرضه پرچمدار بعدی این برند نزدیک به نظر می‌رسد.
۱۴۰۱/۱/۳

دسامبر سال گذشته میلادی بود که موتورلا اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک یعنی موتو اج X30 را روانه بازار چین کرد که پرچمدار این تولیدکننده نیز محسوب می‌شد. به علاوه، اخیرا نسخه جهانی این پرچمدار با نام موتو اج 30 پرو روانه بازارهای جهانی شد که از مشخصات فنی مشابه‌ای بهره می‌برد. حالا به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که اذعان دارند موتورولا در حال کار و توسعه یک پرچمدار جدید است که البته نام تجاری آن هنوز مشخص نشده است.

البته برخی از شایعات اظهار داشته‌اند که شناسه مدل این گوشی هوشمند فرانتیر (Frontier) است. در همین راستا، مدیرعامل بخش گوشی‌های هوشمند لنوو در چین تصویری از شارژر 125 واتی موتورولا را به اشتراک گذاشته است که به احتمال خیلی زیاد با گوشی موتورولا Frontier عرضه خواهد شد.

image

 

شایان ذکر است که در شایعات قبلی نیز اشاره شده بود که جدیدترین پرچمدار موتورولا با شارژ 125 واتی عرضه خواهد شد در نتیجه به نظر می‌رسد این شارژ متعلق به موتورولا Frontier باشد. به علاوه، مدیرعامل بخش موبایل لنوو اعلام کرد که شارژر 125 واتی موتورولا حدود 130 گرم وزن خواهد داشت. به پدیدار شدن تصویری از این شارژر، به نظر می‌رسد رونمایی و عرضه موتورلا frontier به زودی انجام شود. در همین راستا، گزارش‌های قبلی اعلام کرده‌اند که پرچمدار نسل بعدی موتورلا در ماه ژوئیه سال جاری میلادی (تیر مرداد 1401) عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی احتمالی موتورولا Frontier

رندرهای لو رفته از موتورلا Frontier نمایشگر حفره‌دار و خمیده آن را نشان می‌دهند که به احتمال زیاد یک نمایشگر 6.73 اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود که در خود سنسور اثر انگشت نیز را نیز جای داده است. همچنین شایعه شده است که پرچمدار موتورولا به مانند شیائومی 12 الترا با تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس عرضه شود که به همراه حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

در بخش نرم‌افزار، انتظار می‌رود موتورولا Frontier با اندروید 12 روانه بازار شود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی در پرچمدار موتورولا بر عهده دوربین 60 مگاپیکسلی است که در ناچ حفره قرار خواهد داشت. در پنل پشتی، موتورولا Frontier میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 194 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)