خانهاخبار
واتس اپ به یک ویژگی جدید مجهز شده است

واتس اپ به یک ویژگی جدید مجهز شده است

واتس‌اپ اکنون ویژگی جدیدی را دریافت کرده که در واقع برای خود این برنامه جدید است، اما مدتی طولانی است که در اپلیکیشن‌های دیگر وجود دارد.
۱۴۰۱/۱/۳

ماه گذشته گزارش دادیم که واتس اپ در حال کار روی چندین ویژگی‌ جدید، از جمله میان‌بر‌های پیام‌های جستجو، و واکنش به پیام‌ها است و اکنون مورد آخر برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

این ویژگی اولین بار توسط وب‌سایت WABetaInfo کشف شد و به نظر می‌رسد که واتس اپ آماده است تا ویژگی واکنش به پیام‌ها را برای کاربرانی که نسخه 2.22.8.3 را اجرا می‌کنند، عرضه کند. شایان ذکر است که این نسخه، نخسه پایدار نیست و فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است.

image

با این وجود، این واقعیت که این ویژگی در حال ورود به نسخه بتا است، به این معنی است که به زودی این ویژگی در قالب نسخه نهایی و پایدار عرضه می‌شود. ویژگی واکنش به پیام‌ها بسیار شبیه به اپلیکیشن‌های دیگر مانند تلگرام است، که مدت زیادی است آن را در برنامه‌های دیگر دیده‌ایم.

بر طبق گزارش وب‌سایت WABetaInfo، شش واکنش لایک، عشق، خنده، شگفت زده، غمگین و تشکر در این واکنش‌ها وجود دارد، که می‌توان به دلخواه هرکدام از آنها را انتخاب کرد. اگرچه که این ویژگی جدید فعلا فقط برای آزمایش کنندگان بتا است، اما هر کاربر واتس اپ قادر به دیدن آن در چت‌هایش است.

ویژگی جدید واتس اپ چقدر برای شما کاربردی است؟ آیا روزانه در اپلیکیشن‌های مختلف از این ویژگی استفاده زیادی می‌کنید یا کاربردی برای شما ندارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)