خانهاخبار
شماتیک‌های منتشر شده از آیفون 14 پرو نشانگر بدنه ضخیم‌تر و دو بخش پانچ شده در نمایشگر آن هستند

شماتیک‌های منتشر شده از آیفون 14 پرو نشانگر بدنه ضخیم‌تر و دو بخش پانچ شده در نمایشگر آن هستند

اخیرا شاهد انتشار شماتیک‌هایی از آیفون 14 پرو هستیم که موجب آشنایی بیشتر ما با طراحی این محصول می‌شوند.
۱۴۰۱/۱/۲

در روز‌های گذشته، شاهد انتشار رندر‌هایی از گوشی آیفون 14 پرو بودیم که خبر از تغییراتی در طراحی نمایشگر در این سری می‌دادند؛ طراحی پنل پشتی این گوشی اما تغییر خاصی نکرده و همانند آیفون 13 پرو است. این رندرها که بر مبنای کَد هستند؛ نشانگر دو پانچ هول کپسولی-شکل برای سنسور فیس آیدی و دوربین سلفی بوده و حالا نیز شاهد انتشار شماتیک‌هایی در شبکه اجتماعی ویبو هستیم که با رندر‌های ذکر شده، شباهت بسیاری دارند.

image

 

در این شماتیک‌ها، تمامی ابعاد این گوشی نیز ذکر شده است. ضخامت آیفون 14 پرو، معادل با ۷.۸۵ میلی متر بوده که در مقایسه با آیفون 13 پرو ۷.۶۵ میلی متری، کمی افزایش یافته است. اینطور که از مطالب لو رفته در مورد این گوشی به نظر می‌رسد؛ حذف ناچ و استفاده از نمایشگر‌ی حفره دار، فضای چندان بیشتری را در بخش نمایشگر آیفون 14 پرو فراهم نمی‌کند.

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ سایر بخش‌های این گوشی از نظر طراحی، تفاوتی با سری آیفون 13 ندارند. لازم به ذکر است که استفاده از نمایشگر پانچ هول، تنها مختص نسخه‌های پرو سری آیفون 14 بوده و نسخه‌های معمولی و مینی همچنان از یک ناچ بهره خواهند برد.

image

 

درباره این شماتیک‌ها و طراحی آیفون 14 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان با توجه به تعداد زیاد حفره‌های موجود در نمایشگر این گوشی، در عمل تفاوتی با استفاده از یک ناچ وجود دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)