خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو 3 از سنسور IMX766 سونی با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد

ریلمی جی‌تی نئو 3 از سنسور IMX766 سونی با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد

جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی امروز معرفی خواهد شد و به تازگی مشخصات فنی دوربین اصلی آن اعلام شده است.
۱۴۰۱/۱/۲

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، ریلمی قرار است در تاریخ 22 مارس مصادف با 2 فروردین از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به ریلمی جی‌تی نئو 3 رونمایی کند و همچنین تا به امروز با انتشار تیزرهایی بخشی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را اعلام کرده است. حالا براساس جدیدترین تیزر منتشر شده از طرف ریلمی، ریلمی جی‌تی نئو 3 از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور IMX766 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. به علاوه، این گوشی هوشمند به الگوریتم تصویربرداری جدیدی مجهز خواهد بود که در مقایسه با نسل قبلی تا 94 درصد سرعت فوکوس بیشتری دارد و سنسور آن نیز از فناوری فوکوس خودکار چند سویه برخوردار خواهد بود.

image

 

از دیگر مشخصات فنی اعلام شده ریلمی جی‌تی نئو 3 می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. همچنین قلب تپنده ریلمی جی‌تی نئو 3 تراشه دایمنسیتی 8100 خواهد بود که یک تراشه میان‌رده ولی قدرتمند محسوب می‌شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ریلمی جی‌تی نئو 3 فناوری شارژ موسوم به UltraDart است که با توان شارژ 150 واتی همراه خواهد بود. به علاوه، به نظر می‌رسد جدیدترین گوشی ریلمی در دو نسخه با باتری‌های متفاوت عرضه خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز اطلاعاتی مانند نحوه دسترسی و قیمت ریلمی جی‌تی نئو 3 مشخص نشده است که این اطلاعات هم در رویداد فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)