خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس نورد 3 لو رفت

مشخصات فنی وان پلاس نورد 3 لو رفت

گوشی موردانتظار وان پلاس از رم 12 گیگابایتی و شارژ 150 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

به تازگی گزارشی از افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station منتشر شده است که برخی از مشخصات فنی جدیدترین گوشی وان پلاس یعنی وان پلاس نورد 3 را اعلام می‌کند. به علاوه، برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که گوشی وان پلاس در تابستان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

براساس گزارش این افشاگر، وان پلاس نورد 3 از تراشه میان‌رده دایمنسیتی 8100 بهره خواهد برد که در کنار حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. اخیرا نیز ردمی K50 با این تراشه معرفی شد که به نظر باید عملکرد خوبی داشته باشد چرا که تراشه جدید میان‌رده مدیاتک موفق به شکست دادن تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک‌های مختلف شده است.

image

وان پلاس نورد 2 

در پنل جلویی وان پلاس نورد 3، نمایشگر امولد 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار خواهد داشت که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته در ناچ حفره‌ای خواهد بود. باید اشاره کرد که ناچ دوربین سلفی وان پلاس نورد 3 احتمالا به مانند نسل قبلی خود یعنی وان پلاس نورد 2 در سمت چپ بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

در بخش دوربین، وان پلاس نورد 3 از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که به احتمال زیاد سنسور مونوکروم خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه احتمالا باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 150 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس نورد 3 می‌توان به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر اشاره کرد.

image

وان پلاس نورد 2 

در نهایت باید اشاره کرد که هفته گذشته نیز گوشی متعلق به برند وان پلاس با شارژ 160 واتی و مشخصات فنی مشابه در لیست گواهی 3C قرار گرفت. در آن زمان، Digital Chat Station اعلام کرده بود که این دستگاه با شناسه مدل PKGM10 یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G است. حالا به نظر می‌رسد این گوشی ناشناس ممکن است همان وان پلاس نورد 3 باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)