خانهاخبار
مدیر عامل سامسونگ به دلیل محدودیت‌های وضع شده روی پرچمداران این شرکت از کاربران عذرخواهی کرد

مدیر عامل سامسونگ به دلیل محدودیت‌های وضع شده روی پرچمداران این شرکت از کاربران عذرخواهی کرد

مدیر عامل شرکت سامسونگ اخیرا به دلیل محدودیت‌های وضع شده روی گوشی‌های سری گلکسی اس که موجب کندی عملکرد آنها می‌شد؛ از کاربران عذرخواهی کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

آقای «جونگ هی هان» که مدیر عامل شرکت سامسونگ است؛ به تازگی در جلسه سالیانه سهامداران این شرکت، بابت محدودیت‌های وضع شده توسط سرویس GOS بر روی پرچمداران این شرکت که موجب کندی عملکرد آنها می‌شد؛ از کاربران عذرخواهی کرده است.

این مقام شرکت سامسونگ، اعلام کرده که آنها از دیدن نگرانی‌های کاربران در مورد این موضوع، بسیار سرافکنده شده‌اند و از این پس، تمام تلاش خود را برای توجه بیشتر به خواسته‌های کاربران می‌کنند تا دیگر شاهد رخ دادن چنین موردی نباشیم.

image

 

سرویس بهینه سازی گیمینگ سامسونگ یا همان GOS، به صورت پیش فرض بر روی جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی اس، تبلت‌ها و همچنین پرچمداران قدیمی این شرکت نصب شده‌ است. این سرویس، سرعت عملکرد گوشی را در هنگام اجرای اپلیکیشن‌های متفاوت، محدود کرده و موجب این می‌شود که کاربران امکان استفاده از حداکثر قدرت گوشی خود را نداشته باشند. اما ریاکارانه‌ترین بخش ماجرا، این بوده که سرویس GOS، اپلیکیشن‌های بنچمارک مانند گیک‌بنچ را تشخیص داده و بر روی آنها عمل نمی‌کند تا امتیاز کسب شده توسط گوشی تحت شعاع قرار نگیرد.

به دلیل این حرکت سامسونگ، بنچمارک شناخته شده گیک‌بنچ اقدام به حذف نتایج کسب شده توسط چهار نسل آخر سری گلکسی اس و همچنین سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 کرد. سامسونگ حالا آپدیتی را در کشور کره جنوبی برای سری گلکسی اس 22 منتشر کرده که محدودیت‌های اعمال شده توسط سرویس GOS بر روی پردازنده و پردازنده گرافیکی گوشی را از بین خواهد برد؛ انتظار‌ها بر این بوده که به زودی، شاهد انتشار آپدیت مشابهی برای پرچمداران پیشین این شرکت و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب اس 8 نیز باشیم.

image

 

درباره عذرخواهی مدیر عامل سامسونگ از کاربران جهت محدودیت‌های اعمال شده توسط سرویس بهینه سازی گیمینگ GOS چه می‌اندیشید؟ آیا این حرکت نادرست سامسونگ، فروش سری گلکسی اس 22 را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امید

۱۴۰۰/۱۲/۲۸
وقتی هواوی تو خواب فرو رفته این داستان ها هم پیش میاد