خانهاخبار
شرکت Caviar از مجموعه جدید خود رونمایی کرد

شرکت Caviar از مجموعه جدید خود رونمایی کرد

برند لوکس Caviar که در حیطه تزئین کردن گجت‌های مختلف با مواد اولیه خاص و گران قیمت شهره است، این بار در جدیدترین مجموعه خود دست به کاری متفاوت زده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

شرکت Caviar عاشق تزئین گوشی‌های هوشمند و گجت‌های دیگر با انواع و اقسام موارد کلکسیونی است که اغلب فلزات و سنگ‌های قیمتی و گران‌بها را به آن‌ها اضافه می‌کند. اما این بار این برند لوکس چیز دیگری را به جای سنگ‌ها و فلزات قیمتی انتخاب کرده که آن، دست نوشته‌ها و امضاهای شخصی افراد مشهور است!

دستگاه‌های مورد نظر این شرکت چهار مدل هستند که قرار است با دست خط این افراد مزین شوند: گریگوری راسپوتین، ناپلئون بناپارت، مایکل جکسون، استیو جابز و ایلان ماسک. البته بعد از این مجموعه شرکت Caviar قصد دارد مدلهای بیشتری را با دست خط افراد مشهور دیگری از هر قشر تولید کند.

گل سرسبد این مجموعه در حال حاضر آیپد پرو ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی ۲۰۲۱ است با پیامی از گریگوری راسپوتین، که پشت آن یک ورق دوتایی با روکش طلا وجود دارد که روی آن کپی یادداشتی است که توسط راسپوتین به زبان روسی نوشته شده، دیده می‌شود. معنی این نوشته به این شکل است: «می‌دانم که تو به اندازه تزار هرود افتخار می‌کنی، تو به مانند روباه وارد شدی و می‌خواهی مانند گرگ بروی». از این تبلت فقط یک عدد ساخته می‌شود و قیمت آن کمی بیش از ۹۰٫۰۰۰ دلار ناقابل است!

به جز راسپوتین اسم چهار نفر دیگر را هم در بالا آوردیم که قرار است امضاهای آنها یکی از چهار مدل آیفون 13 مینی، 13، 13 پرو یا 13 پرو مکس را مزین کند، که مدل و حافظه داخلی گوشی توسط شما تعیین خواهد شد و باز هم از هر مدل این اشخاص یک عدد تولید خواهد شد. مدل ناپلئون گران قیمت‌ترین این مدل‌ها است که با آلیاژ جواهرات دوبل روکش طلا پوشانده شده و قیمت آن از ۷۵٫۰۰۰ دلار شروع می‌شود. در پشت این گوشی علاوه بر امضای ناپلئون، گزیده‌ای از نامه ناپلئون نیز حک شده است.

مدل‌های مایکل جکسون، استیو جابز، و ایلان ماسک بسته به نوع گوشی و حافظه داخلی حدود ۲۵٫۰۰۰ دلار قیمت دارند. هرکدام از این مدل‌ها در بالا کنار دوربین‌ها یک لوگو دارند که نشان دهنده شخصی است که از او در این مدل خاص الهام گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)