خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای آنر مجیک 4 لایت لو رفت

مشخصات فنی و رندرهای آنر مجیک 4 لایت لو رفت

نسخه مقرون به صرفه سری پرچمدار آنر از تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر ال‌سی‌دی 6.81 اینچی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

چندی پیش سری پرچمدار آنر مجیک 4 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل یک و دوربین‌های بهبودیافته معرفی شدند که البته چندان نیز ارزان نیستند چرا که نسخه پایه مدل استاندارد سری با برچسب قیمتی 900 یورویی و مدل پرو با قیمت 1100 به فروش خواهد رسید. حالا اما به نظر می‌رسد آنر قصد دارد نسخه مقرون به صرفه‌ای از سری پرچمدار خود به نام آنر مجیک 4 لایت را روانه بازار کند که در رندرهای مفهمومی جدیدی دیده شده است و از مشخصات فنی ضعیف‌تری نسبت به برادرهای بزرگ‌تر خود بهره می‌برد.

طبق شایعات منتشر شده، آنر مجیک 4 لایت از همان نمایشگر 6.81 اینچی مشابه برادر‌های بزرگ‌تر خود بهره می‌برد که به جای پنل اولد سری آنر مجیک 4 از پنل ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. نرخ نوسازی این نمایشگر نیز برابر با 120 هرتز است که طبیعتا فاقد فناوری LTPO است.

image

 

همچنین در پنل پشتی، آنر مجیک 4 لایت میزبان دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی اصلی با فیلمبرداری فول اچ‌دی 30 و 60 فریم بر ثانیه، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز قرار خواهد داشت. شایان ذکر است که طراحی دوربین آنر مجیک 4 لایت مشابه با سری آنر مجیک 4 است.

image

 

به نظر کاهش قیمت آنر مجیک 4 لایت به در سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی هوشمند تاثیر گذاشته است و جدیدترین گوشی آنر به تراشه میان‌رده اسنپدراگون 695 مجهز خواهد بود که در نسخه پایه حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی غیرقابل افزایش عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار، آنر مجیک 4 لایت از اندروید 11 بر پایه رابط کاربری Magic UI 6.0 بهره خواهد برد. منبع تغذیه این مجموعه باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 40 واتی است.

از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک 4 لایت می‌توان به وزن 189 گرمی، پشتیبانی از شبکه 5G، گواهی مقاومت در برابر پاشش آب IPX2 و سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک 4 لایت احتمالا با قیمت 300 یورویی و یا حتی پایین‌تر ممکن است روانه بازار شود که به شکل قابل توجهی ارزان‌تر از سری آنر مجیک 4 است. به علاوه، هنوز مشخص نیست که آنر مجیک 4 لایت چه زمانی رونمایی خواهد شد ولی امروز آنر قصد دارد نسخه جدیدی از آنر مجیک 4 به نام Ultimate Edition را رونمایی کند که ممکن است همراه با آن آنر مجیک 4 لایت نیز معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)