خانهاخبار
زمان رونمایی ریلمی جی‌تی نئو 3 رسما اعلام شد

زمان رونمایی ریلمی جی‌تی نئو 3 رسما اعلام شد

ریلمی با انتشار تیزری در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی وبیو زمان معرفی جدیدترین گوشی خود را اعلام کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

همانطور که می‌دانیم، ریلمی قصد دارد به زودی جانشین گوشی نسل قبلی ریلمی جی‌تی نئو 2 به نام ریلمی جی‌تی نئو 3 را در چین معرفی و عرضه کند. این گوشی هوشمند در چند هفته اخیر موضوع اخبار و شایعات زیادی بوده است و بخش زیادی از مشخصات فنی آن لو رفته است. در همین راستا، امروز ریلمی تیزری را در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) به اشتراک گذاشته است که زمان عرضه و رونمایی ریلمی جی‌تی نئو 3 را فاش ساخته است.

image

براساس این تیزر، ریلمی جی‌تی نئو 3 قرار است در تاریخ 22 مارس مصادف با 2 فروردین به صورت رسمی معرفی شود. همچنین در این تیزر ریلمی جی‌تی نئو 33 در رنگ آبی زیبایی به نمایش گذاشته شده است که در پنل پشتی آن طراحی دو نوار سفید قرار دارد و در امتداد ماژول دوربین ادامه دارد. طبق ادای ریلمی، این طراحی از ظاهر ماشین‌های مسابقه‌ای Le Mans الهام گرفته شده است که یادآور سرعت بالا و عملکرد قدرتمند است. در این راستا، به نظر می‌رسد ریلمی جی‌‌تی نئو 3 بر پایه عملکرد قوی و سرعت بالا توسعه داده شده است.

همانطور که در تصویر مشخص است، در پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو 3 دوربین سه‌گانه قرار دارد که طبق شایعات منتشر شده، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی نیز، ریلمی جی‌تی نئو میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو 3 می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد که میزبان سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

image

رندر ریلمی جی‌تی نئو 3 

در نهایت باید اشاره کرد قلب تپنده ریلمی جی‌تی نئو 3 تراشه میان‌رده ولی قدرتمند دایمنستی 8100 است که اخیر موفق به نتایج بهتری از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک در بنچمارک‌های مختلف شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)