خانهاخبار
لپ تاپ ایسر مدل Swift 5 با نسل دوازهم پردازنده های اینتل به بازار می آید

لپ تاپ ایسر مدل Swift 5 با نسل دوازهم پردازنده های اینتل به بازار می آید

ایسر هیچوقت زمان زیادی را برای استفاده از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل تلف نمی‌کند.این لپ تاپ اخیرا از سری لپ تاپ‌های جدید Swift 5 و Swift 3 خود رونمایی کرده است که از این تراشه استفاده می‌کند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
image

ایسر هیچوقت زمان زیادی را برای استفاده از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل تلف نمی‌کند.این لپ تاپ اخیرا از سری لپ تاپ‌های جدید Swift 5 و Swift 3 خود رونمایی کرده است که از این تراشه استفاده می‌کند. تراشه نسل دوازدهم اینتل نکته مثبت این لپ تاپ‌ها نیست و تعداد انگشت شماری از ارتقاهای دیگر را هم داریم که در این لپ تاپ‌ها به کار رفته است و می‌توانند ارزش خرید آن را بالا ببرند. مهم‌تر از همه، لپ تاپ ایسر Swift 5 از صفحه نمایش جدید ۱۶:۱۰ استفاده می‌کند که به رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است و نسبت بلندتر آن نه‌تنها به نمایش محتواهای عمودی مانند اسناد و وب سایت‌ها کمک می‌کند، بلکه منجر به حذف حالت chin صفحه نمایش شده است.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

بدنه آلومینیومی دو رنگ لپ تاپ هم به آن ظاهر بسیار جذابی بخشیده است و برای لحظاتی می‌توانید از تماشای ان نهایت لذت را ببرید. این لپ تاپ نسخه بهبود یافته‌ای است که از پردازنده ۱۲ هسته‌ای، ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و همچنین ۲ ترابایت حافظه اس اس دی استفاده می‌کند. مشخصات evo اینتل هم سبب شده است که ۱۰ ساعت عمر باتری همراه با شارژ سریع را داشته باشیم که می‌توانید تنها با شارژ ۳۰ دقیقه‌ای لپ تاپ، برای مدت ۴ ساعت از آن استفاده کنید. دو پورت تاندربولت ۴ همراه با دو پورت USB 3.2 Gen 1 و HDMI 2.1 در این لپ تاپ به کار رفته است و اتصالات آن را بسیار قوی‌تر خواهد کرد.

این سیستم نسبت به نسل قبلی خود سنگین‌تر است، اما با توجه به سیستم خنک کننده ارتقا یافته که از فن‌های دو قلو و لوله‌های حرارتی D6 بهبود یافته استفاده می‌کند، می‌تواند حس و حال بهتری برای شما داشته باشد. یک وب کم با کیفیت 1080p را هم می‌بینیم که بسیار کم صدا بوده و همراه با یک ترک پد ساخته شده از زباله‌های پلاستیکی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سیستم طراحی عالی و فراموش نشدنی دارد و می‌توانید به‌عنوان یک گزینه خرید عالی به آن نگاه کنید. قیمت لپ تاپ ایسر همواره در بازار مناسب‌تر از رقبا بوده است و این‌بار نیز خریدی مقرون به صرفه با این مدل‌های جدید را می‌توانید داشته باشید.

در صورت علاقه می‌توانید قیمت لپ تاپ را از مقداد آی تی بررسی کرده و به‌عنوان یک مرجع، بهترین گزینه بازار را منطبق با نیازهای خود انتخاب کنید. خرید لپ تاپ دل و برندهای دیگر هم توسط این سایت ممکن شده است و می‌توانید تمام نیازهای خود را تامین کنید. همان‌طور که گفتیم، در کنار لپ تاپ Swift 5 یک لپ تاپ دیگر Swift 3 هم با مشخصات جدید معرفی شده است که نسبتا ارتقا متوسط‌تری را تجربه می‌کنید. سیستم این لپ تاپ ۱۴ اینچی است و صفحه نمایش ۱۶:۹ مثل سری قبلی در آن به کار رفته است. کیفیت این صفحه نمایش هم 1080p یا 1440p است و می‌توانید بسته به نیاز خود یک گزینه مناسب را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

image

می‌توانید از ۲ ترابایت فضای هارد اس اس دی در کنار سیستم شارژ سریع برخوردار شوید که در کنار پورت‌های متنوع در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ترکیبی از پورت‌های USB و USB-C در این لپ تاپ به کار رفته است و پورت‌های HDMI 2.1 و USB Type-A را نیز در آن می‌بینیم. این لپ تاپ کاملا کم صدا است و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. وب کم 1080p آن هم کیفیت بالایی دارد و برای برگزاری کنفرانس و چت‌های تصویری بهترین نتیجه را خواهد داشت. این مدل بدنه رنگارنگی دارد و نشان می‌دهد که به‌عنوان مدل ارزان‌تر می‌تواند گزینه ارزشمندی برای خرید باشد. ایسر قرار است که هر دو این سیستم را در ماه ژوئن امسال روانه بازار کند. قیمت لپ تاپ ایسر Swift 5 از ۱۴۹۹ دلار شروع شده و Swift 3 هم از ۸۵۰ دلار آغاز خواهد شد.

قیمت لپ تاپ ایسر Swift 5 نسبت به ۱۰۰۰ دلار که برای مدل آخر سال ۲۰۲۰ تعیین شده بود، یک افزایش شدید را تجربه می‌کند، اما به نظر می‌رسد که ایسر مخاطبین رده بالا را نیز هدف قرار داده است و به‌همین دلیل، این قیمت بالا همچنان می‌تواند گزینه خرید خوبی برای کاربران باشد. این لپ تاپ‌های ارتقا یافته همچنان ارزش خرید بالایی دارند و برای مقاصد مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های جذاب لپ تاپ‌ها

تراشه‌های جدید نسل دوازدهم اینتل کمک می‌کنند که سرعت و قدرت لپ تاپ‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و بتوانید رابط کاربری روان‌تر و روند اجرای عالی برنامه‌ها را شاهد باشیم. این افزایش قیمت لپ تاپ ایسر ارزشش را داشته است و طراحی زیباتر و شکیل‌تری را هم می‌توانید دریافت کنید. قیمت لپ تاپ در چند سال اخیر به دلایل مختلف با نوسانات زیادی همراه بوده است و به‌همین دلیل، باید بررسی دقیق‌تر و بهتری داشته باشید تا یک مدل مناسب همراه با کمترین قیمت را بتوانید برای خود انتخاب کنید.

 صفحه نمایش از نقاط قوت لپ تاپ Swift 5 است و همراه با پردازنده جدید می‌توانید از بلندی جالب آن و کیفیت بالایش بهره مند شوید. این سری از لپ تاپ‌های ایسر طرفداران بسیار زیادی دارد و در سال ۲۰۲۲ هم می‌توانید از آن استفاده کنید. خرید لپ تاپ دل هم در بازار رونق پیدا کرده است و کاربران گیمر، دانشجویان و قشر زیادی می‌توانند خرید آن را در برنامه خودشان داشته باشند. این لپ تاپ‌ها طراحی زیبا و تاثیرگذاری دارند و شیک پسندان بیشتر از آن رضایت خواهند داشت.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

لپ تاپ‌های متنوع بازار می‌توانید با تنوع بسیار خوبی از مقداد آی تی تهیه کنید. این سایت سابقه بسیار خوبی در عرضه کالاهای دیجیتالی دارد و می‌توانید به‌عنوان یک منبع عالی برای تعیین قیمت لپ تاپ هم از آن استفاده کنید. برندهای متنوعی مانند ایسوس، اپل، ایسر، دل و موارد دیگر در این سایت ارائه می‌شوند و همین تنوع عالی سبب بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان شده و می‌توانند دقیقا به گزینه عالی خود دست پیدا کنند. لپ تاپ نیازی روزمره است که در بازه‌های زمانی خاصی هم باید آن را تازه‌سازی کرده و یک مدل جدید خریداری کنید.

image

از لپ تاپ می‌توانید در دوران کرونا برای فعالیت دورکاری استفاده کرده یا از خانه به انجام برخی از کارهای کارهای روزمره خود بپردازید. به همین دلایل، خرید لپ تاپ دل و گزینه‌های دیگر به امری ضروری تبدیل شده است و می‌تواند بخش از نیاز روزمره شما تلقی شود. لپ تاپ گیمینگ هم در بین کاربران رونق پیدا کرده است و برای انجام عالی مدرن‌ترین بازی‌های روز، نیاز به سیستم‌هایی خواهید داشت که از بهترین کارت گرافیک و بهترین طراحی استفاده کنند. ایسوس و ایسر به‌عنوان برندهایی شناخته می شوند که شرایط خوبی در چنین بازاری دارند.

شما به‌عنوان یک دانشجو هم می‌توانید انتخاب عالی خود را از بازار داشته باشید. لپ تاپ‌های این دسته باید قابلیت‌ حمل بالایی داشته باشند. به‌همین دلیل، داشتن وزن پایین در کنار طراحی مناسب قرار دادن در کوله پشتی یا کیف برای آن‌ها الزامی است. با بررسی قیمت لپ تاپ در مدل‌های مختلف، می‌توانید یک مقایسه عالی انجام داده و گزینه مد نظر خود را تهیه کنید. ایسر و ایسوس هم لپ تاپ‌های خوبی برای دانشجویان دارند و با مشخصات عالی خود، می‌توانند نصب برنامه ها و ابزارهای مختلف را ممکن کنند.

لپ تاپ‌های دانشجویان باید از ترک پد و کیبورد مناسبی برخوردار باشد تا آن‌ها بتوانند برای برنامه‌نویسی و انجام کارهای مختلف از آن استفاده کنند. افراد کاری هم برای کسب و کار خودشان به چنین لپ تاپ‌هایی نیاز دارند و یک محصول قابل حمل احتمالا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در نهایت شما می‌توانید با بررسی قیمت لپ تاپ در برندهای مختلف انتخاب خود را انجام دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)