خانهاخبار
تصاویر واقعی گلکسی A53 به همراه مشخصات فنی آن لو رفت

تصاویر واقعی گلکسی A53 به همراه مشخصات فنی آن لو رفت

میان‌رده‌ جدید سامسونگ از تراشه معرفی نشده اگزینوس 1280 و دوربین 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

همانطور که قبلا نیز رسما تایید شده بود، سامسونگ قرار است فردا از میان‌رده‌های جدید خود که به متعلق به سری گلکسی A هستند رونمایی کند. در رویداد فردا، سه مدل سری گلکسی A شامل گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 معرفی خواهند و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویدئویی از یوتوبر ویتنامی منتشر شده است که او را در حال کار با این گوشی هوشمند نشان می‌دهد و تصاویر واقعی آن نیز در دسترس قرار گرفت.

در این ویدئو نسخه آبی رنگ گلکسی A53 نشان داده شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. به علاوه، در ویدئو اشاره شده است که گلکسی A53 حدود 8.1 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز به 189 گرم می‌رسد. در بخش پایین بدنه میان‌رده سامسونگ درگاه سیم کارت، اسپیکر، میکروفون و درگاه Type-C قرار دارد. همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، گلکسی A53 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

image

براساس ویدئو، قلب تپنده گلکسی A53 تراشه 5 نانومتری معرفی نشده اگزینوس 1280 است که همراه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه رم مجازی 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. در این ویدئو همچنین نشان داده می‌شود که تراشه اگزینوس 1280 در بنچمارک آنتوتو موفق به کسب امتیاز 373500 شده است. شایان ذکر است که احتمالا سیستم خنک‌کنندگی گلکسی A53 بهبود یافته باشد چرا که در ادامه این یوتوبر ویتنامی ادعا می‌کند که گلکسی A53 پس از سی دقیقه بازی همچنان خنک به نظر می‌رسد و گرمای زیادی از خود ساطع نمی‌کند.

image

 

منبع تغذیه گلکسی A53 احتمالا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است که به نظر آداپتور شارژ در همراه با گوشی هوشمند عرضه نخواهد شد و کاربران باید به طور جداگانه آن را خریداری نمایند. در بخش نمایشگر، گلکسی A53 به نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد حفره‌دار مجهز خواهد شد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر می‌توان به روشنایی تصویر 800 نیتی و تراکم پیکسلی 407ppi اشاره کرد. برای مقاومت بیشتر گلکسی A53 در برابر عوامل خارجی، میان‌رده جدید سامسونگ به محافظ صفحه گوریلا گلس 5 و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP67 مجهز خواهد شد.

image

رندر گلکسی A53

در نهایت باید اشاره کرد که در پنل پشتی گلکسی A53 دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)