خانهاخبار
گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو تا ۳ آپدیت اصلی اندروید و ۴ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد

گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو تا ۳ آپدیت اصلی اندروید و ۴ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد

شرکت شیائومی اخیرا برنامه‌های خود برای آپدیت‌ سری جدید پرچمداران خود یا همان شیائومی 12 و 12 پرو را با کاربران در میان گذاشته است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

عرضه نسخه جهانی گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو، از امروز آغاز شده و این شرکت‌ حالا برنامه‌ خود برای آپدیت این گوشی‌ها را نیز اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی، قصد این را داشته که پرچمداران خود را به گزینه‌ای بهتر برای استفاده بلند مدت تبدیل کند.

image

 

شیائومی قول انتشار سه آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را برای این گوشی‌ها داده و تا چهار سال نیز پچ‌های امنیتی را برایشان منتشر خواهد کرد. این گوشی‌ها به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شده و هر دوی‌ آنها، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده می‌کنند. در سوی دیگر، گوشی شیائومی 12X که چیپست قدیمی‌تر کوالکام اسنپدراگون 870 را به همراه دارد؛ شامل این سیاست آپدیت جدید شرکت شیائومی نمی‌شود.

image

 

همه این مدل‌ها همچنین دارای دو سال گارانتی هستند که البته در بازار اروپا، یک استاندارد محسوب می‌شود؛ اما همانطور که به خوبی می‌دانیم، در نقاط دیگر اینطور نیست. خریداران گوشی‌های شیائومی 12، 12 پرو و 12X همچنین می‌تواند در شش ماهه اولیه پس از خرید گوشی، یک‌ بار نمایشگر آن را به طور کاملا رایگان تعمیر کنند.

در بین این گوشی‌ها، شیائومی 12 پرو بهترین نوع گارانتی را دارد. این گوشی دارای گارانتی بین المللی در بیش از ۵۰ کشور متفاوت است؛ برای مثال، شما می‌توانید یک شیائومی 12 پرو را در کشور اسپانیا خریداری کرده و سپس در کشور مالزی و به وسیله گارانتی، آن را تعمیر کنید.

image

 

درباره سیاست انتشار آپدیت‌های شیائومی برای سری جدید پرچمدارانش چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۱۲/۲۵
شیائومی تبدیل شده به یه شاخی برای اپل و سامسونگ?
الان جدیداً اونهایی که دست‌شون به جیب‌شون می‌ره، خواهان شیائومی‌اند.
و در مقابل، اونهایی که فقط فکر پُز دادن و قیافه گرفتن و قُپی آمدن و فلان و بهمان و بیسار هستند، خاطرخواهان متعصب اپل‌اند.