خانهاخبار
گوشی‌های سری شیائومی ردمی K50 دارای نمایشگر اولد با رزولوشن WQHD و گوریلا گلس ویکتِس خواهند بود

گوشی‌های سری شیائومی ردمی K50 دارای نمایشگر اولد با رزولوشن WQHD و گوریلا گلس ویکتِس خواهند بود

شرکت شیائومی اخیرا تیزر‌های جدیدی مربوط به گوشی‌های سری ردمی K50‌ را منتشر کرده تا آشنایی بیشتری با این گوشی‌ها پیدا کنیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

شرکت شیائومی قصد دارد تا در روز پنج‌شنبه ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، از سری جدید گوشی‌های خود که ردمی K50 نام دارند؛ رونمایی کند. این گوشی‌ها از چیپست‌های مدیاتک دیمسنیتی 9000، دیمنسیتی 8100 و همچنین برخی مدل‌های کوالکام اسنپدراگون استفاده خواهند کرد. شیائومی نیز در این هفته، تیزر‌های متفاوتی را از سری ردمی K50‌ منتشر کرده تا کاربران را با قابلیت‌های متفاوت این گوشی‌ها آشنا کند.

image

 

برای مثال، در روز گذشته متوجه شدیم که گوشی‌های سری شیائومی ردمی K50، نخستین محصولات عرضه شده هستند که بلوتوث نسخه 5.3 و همچنین کُدِک صوتی LC3 را به همراه دارند که جانشین با کیفیت‌تر کُدِک صوتی SBC به حساب می‌آید. این گوشی‌ها همچنین قابلیت Hi-Res Audio به طور بی‌سیم و با سیم را به همراه داشته و دارای اسپیکر‌هایی استریو با پشتیبانی از سرویس دالبی اتموس هستند.

 

شیائومی در این گوشی‌ها، از نمایشگر‌های اولد ساخته شده توسط سامسونگ با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ استفاده کرده که تراکم پیکسلی آنها، معادل ۵۲۶ پیکسل بر اینچ است. این نمایشگرها از دالبی ویژن و قابلیت DC Dimming پتشیبانی کرده و دارای شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتِس هستند. دیسپلی میت نیز از حالا عملکرد این نمایشگر‌ها را بررسی کرده و به آنها امتیاز A+ را داده است.

 

گوشی‌های سری شیائومی ردمی K50 از وای فای 6 با پهنای باند ۱۶۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند. از دیگر قابلیت‌های این سری، می‌شود به GPS دو فرکانسه، NFC و همچنین خروجی مادون قرمز یا همان IR Blaster اشاره کرد. شیائومی همچنین در تیزر‌های منتشر شده؛ قصد پنهان کردن طراحی گوشی را نداشته و شاهد رونمایی از نسخه نقره‌ای رنگ گوشی K50 نیز هستیم. اگر روی عکس‌های منتشر شده از پنل پشتی این گوشی زوم کنیم؛ می‌توان لیبل ۱۰۸ مگاپیکسل را در کنار دوربین سه‌ گانه آن مشاهده کرد.

 

در کنار معرفی سری ردمی K50، شیائومی همچنین قصد داشته تا در این رویداد، از لپ‌ تاپ جدید خود با نام ردمی بوک پرو 2022 و همچنین یک روتر جدید نیز رونمایی کند. درباره محصولاتی که شیائومی قصد معرفی آنها در رویداد ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) را دارد؛ چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)