خانهاخبار
برای خرید لپ تاپ به مقداد آی تی اعتماد کنید

برای خرید لپ تاپ به مقداد آی تی اعتماد کنید

همه ما به یک رایانه قابل حمل نیاز داریم تا بتوانیم کار‌های روزمره‌مان را با آن انجام بدهیم. شاید تا چند سال گذشته این موضوع اهمیت چندان زیادی نداشت، اما پس انتشار ویروس کرونا در جهان وضعیت به طور کلی فرق کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
image

همه ما به یک رایانه قابل حمل نیاز داریم تا بتوانیم کار‌های روزمره‌مان را با آن انجام بدهیم. شاید تا چند سال گذشته این موضوع اهمیت چندان زیادی نداشت، اما پس انتشار ویروس کرونا در جهان وضعیت به طور کلی فرق کرد. چرا که تمام کارها به صورت اینترنتی، دورکار و غیرحضوری شدند. به همین دلیل، حتی افراد زیادی که هیچ رایانه‌ای نداشتند هم، اقدام به خرید لپ‌تاپ کردند. از آنجایی که همیشه خرید کیس‌های PC دردسرهای زیادی دارد، اکثر افراد ترجیح دادند تا سیستم‌هایی نظیر لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو و یا لپ تاپ اچ پی خریداری بکنند.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

معمولا نصب کیس PC، هم کار نسبتا سختی بوده و هم نیاز به یک میز کامپیوتر و فضای زیادی دارد. اما زمانی که شما اقدام به خرید لپ تاپ ایسوس و یا هر برند دیگری می‌کنید، فضای چندان زیادی برای آن نیاز نخواهید داشت. یعنی می‌توانید، ایمیل‌هایتان را در اتاق خوابتان چک کنید، لپ‌تاپتان را روی میز ناهارخوری قرار داده و کارهای بانکی‌تان را با آن انجام بدهید، روی مقاله و یا پایان‌نامه‌تان کار کنید و امور مختلفی را به پایان‌ برسانید. به همین دلیل، افراد زیادی امروزه راغب هستند، به جای خرید PC، یک سیستم سبک و قابل حمل مانند لپ تاپ ایسوس داشته باشند.

تنوع در انواع لپ‌تاپ‌ها؛ گزینه‌های متنوع برای نیازهای مختلف

البته منظور ما این نیست که کیس‌های PC هیچ کاربردی ندارد، خیر. اتفاقا در بسیاری از موارد که نیاز به کارهای پردازشی سنگین است، فقط کیس‌های قدرتمند PC می‌توانند مفید واقع شوند. اما واقعیت این است که تنوع لپ‌تاپ‌ها در دهه‌های اخیر بسیار زیادتر شده و این موضوع مزایای متنوعی برایمان دارد. برای مثال، با این که گفتیم کیس‌های PC برای کارهای پردازشی سنگین بسیار مناسب هستند، اما در سال‌های اخیر، برخی لپ‌تاپ‌ها حتی برای پردازش قوی هم وارد بازار شده‌اند. مثلا، شما می‌توانید لپ تاپ ایسوس مخصوص پردازش و یا حتی گیمینگ خریداری کنید.

در واقع، هیچ محدودیتی در انتخاب نوع لپ‌‌تاپ‌ها وجود ندارد. یعنی شما چه بخواهید لپ تاپ ایسوس و یا لپ تاپ لنوو و حتی لپ تاپ اچ پی خریداری بکنید، برایتان فرقی نخواهد داشت. چرا که قادر خواهید بود مدل‌های مختلفی از این سیستم‌ها را خریداری بکنید که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. این یکی از بهترین تغییر و تحولات در تولید لپ‌تاپ‌ها، طی سال‌های اخیر بوده است. به خاطر این که چنین چیزی، گزینه‌های متنوع و مختلفی را در اختیارمان قرار می‌دهد تا بر حسب نیازمان لپ‌تاپ موردنظرمان را انتخاب کنید. در ادامه به چند مورد از انواع لپ‌تاپ‌ها اشاره خواهیم کرد.

لپ‌تاپ‌های مهندسی؛ بهترین گزینه برای نرم‌افزارهای سنگین

لپ‌تاپ‌های مهندسی، یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که برای کارهای پردازشی ساخته شده‌اند. این سیستم‌ها دارای CPU، رم، کارت گرافیک و سخت‌افزارهای بسیار قدرتمندی هستند تا کاربرانشان بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده بکنند. یعنی شما با خرید لپ تاپ ایسوس مهندسی، دیگر هرگز در اجرای نرم‌افزارهایی که نیاز به پردازش بالا دارند، احساس ضعف نخواهید کرد. یعنی می‌توانید با خیال راحت تمام نرم‌افزارهای دلخواهتان را با لپ‌تاپ مهندسی‌تان اجرا کرده و حتی سیستم‌تان را به خودتان به محل کار، دانشگاه و یا شرکت ببرید.

image

البته سیستم‌های مهندسی فقط مختص لپ تاپ ایسوس نیستند. بلکه لپ تاپ لنوو و یا لپ تاپ اچ پی و سایر برندهای دیگر هم سیستم‌های پردازشی عالی روانه بازار کرده‌اند. این که بخواهید دقیقا چه برندی را انتخاب کنید، کاملا به سلیقه و دلایل شخصی خودتان بستگی دارد، اما مهم‌ترین موضوع این است که در هر حالتی، انتخاب‌های متنوعی پیش رویتان خواهید داشت. به همین دلیل است که می‌گوییم، در سال‌های اخیر، عده‌ی زیادی از مردم تمایلشان به خرید لپ‌تاپ‌ها بیشتر از PC شده است. به خاطر این که می‌توانند بر حسب نیازشان محصولات متنوعی را خریداری کنند.

لپ‌تاپ‌های خانگی؛ بهترین انتخاب برای کارهای ساده

لپ‌تاپ‌های خانگی و یا اقتصادی هم، نمونه‌ی دیگری از سیستم‌های قابل حمل هستند. همان‌طور که در ابتدای توضیحاتمان اشاره کردیم، ممکن است شما بخواهید با لپ‌تاپتان، فقط ایمیل‌هایتان را چک کرده و یا با آن مقاله و پایان‌نامه بنویسید. حتی اکثر افراد ممکن است در وقت‌های آزادشان و یا شب‌هنگام، با لپ‌تاپشان فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه‌شان را تماشا بکنند. بدیهی است که انجام دادن تمامی این کارها، هیچ نیاز به پردازش چندان بالایی ندارد. یعنی همگی با استفاده از یک لپ تاپ ایسوس میان‌رده اقتصادی هم، به راحتی انجام می‌شوند.

در نتیجه، نیازی به خرید مدل‌های مهندسی و پردازشی برای چنین کارهایی، هرگز وجود نخواهد داشت. یعنی اگر مطمئن هستید که قرار است با لپ‌تاپتان کارهای ساده و روزمره انجام بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نسخه خانگی خریداری کنید. چرا که قیمت لپ‌تاپ‌های خانگی و میان‌رده بسیار پایین‌تر از سیستم‌های مهندسی و یا پردازشی هستند. برای مثال، ممکن است شما یک لپ‌ تاپ لنوو خانگی را با بتوانید تا محدوده 10 میلیون تومان خریداری کنید، اما این در حالی است که خرید لپ تاپ ایسوس مهندسی رده‌بالا، بیشتر از 30 میلیون‌ تومان برایتان هزینه خواهد داشت!

قدرتمندترین سیستم پردازشی با لپ‌تاپ‌های گیمینگ

لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم نوع دیگری از سیستم‌هایی هستند که در چند سال اخیر تحولات عظیمی را به وجود آورده‌اند. با اطمینان می‌توان گفت که لپ‌تاپ‌های گیمینگ از لحاظ قیمت و قدرت پردازش، در صدر جدول این محصولات قرار دارند. چرا که چنین سیستم‌هایی از هر لحاظ سخت‌افزاری قوی ساخته می‌شوند تا بتوانند بهترین و سنگین‌ترین گیم‌ها را به راحتی پردازش و اجرا کنند. اگر شما یک لپ تاپ ایسوس گیمینگ خریداری کنید، از CPU، رم و کارت گرافیک خارق‌العاده‌ای برخوردار خواهید شد. حتی باتری لپ‌تاپ و سیستم خنک‌کننده‌ی آن هم بسیار رده‌بالا خواهد بود.

حالا ممکن است برایتان چنین سوالی پیش بیاید که با وجود PC گیمینگ، چه نیازی به خرید لپ‌تاپ مخصوص بازی است؟ دلایل بسیار مختلفی برای این کار می‌تواند وجود داشته باشد. برای مثال، بیشتر افراد به دنبال یک لپ‌تاپ کاملا قدرتمند هستند تا بتوانند هم کارهای گرافیکی‌شان را با آن انجام بدهند و هم گیم‌های موردعلاقه‌شان را بدون مشکل، در آن بازی کنند. مثلا ممکن است شغل اصلی یک فرد طراحی، انیمیشن و یا موشن‌گرافیک باشد و بخواهد لپ‌تاپش را با خودش به جاهای مختلفی ببرد. در چنین شرایطی می‌تواند با خرید یک لپ تاپ ایسوس گیمینگ، به تمام این اهداف رسید.

image

خرید لپ‌تاپ از بهترین فروشگاه اینترنتی

خرید لپ تاپ ایسوس و یا برندهای دیگر در داخل کشور، همیشه دغدغه‌های زیادی برای مردم داشته است. چرا که همگی به دنبال یک مرکز کاملا مطمئن و قابل‌اعتماد می‌گردیم تا بتوانیم بهترین لپ‌تاپ‌ها را از آنجا تهیه کنیم. حتی ممکن است بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی هم، اجناس مربوط به فروشنده‌های دیگر را بفروشند. در برخی موارد حتی شاید کالاهای دست‌دوم و یا مورددار را به عنوان جنس دست‌اول به مردم ارائه بدهند. اما فروشگاه‌های معتبر و مطمئن که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده‌اند، هرگز رضایت مشتریانشان را با چنین موارد جزئی از دست نمی‌دهند.

یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن و قابل‌اعتماد، مقداد آی تی است. این مجموعه تمامی محصولاتش را بدون واسطه و به طور مستقیم وارد کرده و در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. برای اطمینان حاصل کردن از اصالت و سالم بودن کالا، کارشناسان مقداد آی تی، تمام محصولات را بازرسی کرده و پس از تایید، آن‌ها را به مشتریانشان تحویل می‌دهند. همین موضوع هم باعث شده تا فروشگاه مقداد آی تی، به عنوان بهترین وب‌سایت در میان مردم، شناخته شود. چرا که شما می‌توانید بهترین اجناس را با کمترین قیمت ممکن تهیه بکنید. حالا این محصول می‌تواند لپ تاپ ایسوس و یا هر کالای دیگری باشد.

قیمت‌های اقتصادی و منصفانه در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، بیشتر به خاطر واحد بودن سیستم این مجموعه است. یعنی فروشگاه مقداد آی تی، هرگز کالاها را از واسط‌های مختلف و با هزینه بالا تهیه نمی‌کند و آن‌ها را چند برابر قیمت به مردم نمی‌فروشد. بلکه تمامی محصولات به طور مستقیم توسط خود مجموعه مقداد آی تی خریداری شده و با ضمانت شرکت، به مشتریانش تحویل داده می‌شوند. یعنی اگر شما قصد خرید بهترین لپ تاپ ایسوس را داشته باشید، می‌توانید یک کالای اصل، سالم، باکیفیت ارزان و با ضمانت خود شرکت، از مجموعه‌ی مقداد آی تی خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۴۰۲/۴/۳۰
مقداد آی تی مجموعه معتبری است و سالهاست مشتری این سایت هستیم