خانهاخبار
تصاویر واقعی ریلمی جی‌تی نئو 3 پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

تصاویر واقعی ریلمی جی‌تی نئو 3 پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

جدیدترین گوشی ریلمی احتمالا تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، انتظار می‌رود گوشی جدید ریلمی به نام ریلمی جی‌تی نئو 3 در ماه جاری رونمایی و عرضه شود و تا به امروز نیز مشخصات فنی و رندرهای زیادی از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که طراحی آن را نشان می‌دهد. حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از ریلمی جی‌تی نئو 3 در اختیار کاربران قرار گرفته است که پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

image

 

طبق این تصاویر که در شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر شده است، طراحی پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو 3 با رندرهایی که قبلا از این گوشی منتشر شده است مطابقت دارد. به علاوه، در این تصاویر ماژول دوربین میان‌رده ریلمی به خوبی نشان داده شده است که میزبان دوربین سه‌گانه با فلش LED است.

image

 

شایان ذکر است که قبلا نیز مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو 3 فاش شده است از جمله آن‌ها می‌توان به تراشه دایمنسیتی 8100 با حافظه 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 اشاره کرد. به علاوه، انتظار می‌رود ریلمی جی‌تی نئو 3 از نمایشگر امولد 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت خواهد بود.

در بخش دوربین، ریلمی جی‌تی نئو 3 به دوربین سه‌گانه شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور IMX766، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین شایعه شده است که ریلمی جی‌تی نئو 3 در دو نسخه با باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 150 واتی عرضه خواهد شد. در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو 3 احتمالا با قیمت 316 دلاری به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)