خانهاخبار
تیزری از مشخصات و طراحی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس توسط این شرکت منتشر شد

تیزری از مشخصات و طراحی شیائومی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس توسط این شرکت منتشر شد

حال که زمان زیادی تا معرفی سری شیائومی ردمی K50 باقی نمانده است؛ این شرکت تیزری از طراحی و مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها را منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

شرکت شیائومی قصد دارد تا در روز ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، از دو گوشی ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس رونمایی کند. اکنون نیز شاهد انتشار تیزری رسمی از طراحی پنل پشتی این دو گوشی و همچنین اشاره به چیپست‌های به کار رفته در این مدل‌ها هستیم.

image

 

ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس از طراحی جدیدی استفاده می‌کنند که شیائومی، آن را «نانو-میکروکریستال» نامیده است. این طراحی در هنگام تابش نور، حالتی مانند ذرات یخ را داشته که ظاهر جذابی را به پنل پشتی این گوشی‌ها می‌دهد.

این دو گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال هستند که توسط دو دوربین کمکی دیگر همراهی می‌شوند. شیائومی همچنین تایید کرده که گوشی ردمی K50 پرو، چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 را به همراه داشته و نسخه پرو پلاس نیز از چیپست پرچمدار و قدرتمند دیمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد.

image

 

این گوشی‌ها به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شده‌اند. گوشی شیائومی ردمی K50 پرو با شماره مدل 22041211AC، با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 12 در این بنچمارک مشاهده شده و توانسته تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۹۳۲ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳٫۶۹۰ را به خود اختصاص دهد.

در سوی دیگر، گوشی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس نیز با شماره مدل 22021211RC، امتیاز ۱٫۲۴۲ در بخش تک‌ هسته‌ای را به دست آورده و امتیاز آن در بخش چند هسته‌ای نیز به ۴٫۱۵۰ می‌رسد. این گوشی نیز همانند ردمی K50 پرو، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است.

 

درباره گوشی‌های شیائومی ردمی K50 پرو و K50‌ پرو پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا از طراحی و سخت افزار به کار رفته در این گوشی‌ها راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)