خانهاخبار
Call of Duty: Warzone رسما به موبایل می‌آید

Call of Duty: Warzone رسما به موبایل می‌آید

بعد از انتشار خبرهای ضد و نقیض از سال گذشته، حالا رسما مشخص شده که Call of Duty:Warzone در حال ساخت برای موبایل است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

اطلاعات مربوط به پروژه نسخه جدید بازی Call of Duty که توسط Activision در دست ساخت بود، سال گذشته منتشر شد، اما جزئیات کمی در آن وجود داشت. امروز این شرکت رسما خبر از نسخه جدید این بازی یعنی Warzone داده است. یک تجربه کاملا جدید موبایلی که در حال توسعه است.

در این اطلاعیه چیزی در مورد بازی ذکر نشده، اما از آنجایی که Call of Duty : Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی‌های battle royale در تمام دوران است، نسخه موبایل احتمالا بر روی همان فرمولی تمرکز خواهد کرد که نسخه‌های کامپیوتر و کنسول این بازی را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرده است. علاوه بر این، این اطلاعیه بیشتر روی استخدام نیرو تمرکز دارد و نشان می‌دهد که این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و ظاهرا Activision به دنبال جذب توسعه دهندگان زیادی برای کمک به تحقق پروژه Warzone است.

از نقش‌های تولید گرفته تا مهندسی، طراحی، هنر، بازاریابی، و موارد دیگر، این استودیو به دنبال طرفداران و توسعه دهندگان این سری از بازی است. بیش از ۶۰ مکان باز برای این بازی در چندین استودیو داخلی از جمله Solid State Studios، Beenox، Digital Legends، Demonware در حال ساخت هستند.

image

اخیرا Activision-Blizzard با مشکلات بزرگی روبرو شده است و جایگزین افرادی شده است که به دلیل شکایت‌های اخیر و محیط کاری ناسالم، استودیوهای خود را ترک‌ کرده‌اند. نمی‌شود مطمئن بود که آیا این اعلامیه استخدام باعث تحقق همه آن ۶۰ مکان برای نبرد در بازی می‌شود و در نهایت شرکت Activision می‌تواند همه آنها را بسازد یا خیر، اما حداقل می‌دانیم که نسخه موبایل Call of Duty : Warzone واقعی است و دیر یا زود از راه می‌رسد.

آیا شما از علاقه مندان به این بازی هستید؟ بیشتر این بازی را در چه محیطی ترجیح می‌دهید، موبایل، کامپیوتر، یا کنسول؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)