خانهاخبار
آیفون SE 2022 رم ۴ گیگابایتی دارد که ۳۳ درصد نسبت به مدل قبل بیشتر شده است

آیفون SE 2022 رم ۴ گیگابایتی دارد که ۳۳ درصد نسبت به مدل قبل بیشتر شده است

در گزارشی جدید مشخص شده که به جز پردازنده موجود در آیفون SE 2022، میزان رم به کار برده شده در این گوشی نیز با آیفون ۱۳ برابر است که نشان از قدرت بالای این گوشی نسبت به قیمت آن دارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

همانطور که می‌دانید اپل در مراسم معارفه محصولات جدید خود عادت ندارد که میزان رم و ظرفیت باتری گوشی‌های خود را اعلام کند. اپل در رویداد سه‌شنبه آیفون SE 2022 را معرفی کرد. این گوشی دقیقا ظاهر یکسان با مدل ۲۰۲۰ خود دارد با این تفاوت که چند مورد ارتقای سخت‌افزاری در داخل خود را تجربه می‌کند.

طبق گزارشی جدید برخلاف آنچه قبلا تصور می‌شد، تراشه A15 Bionic تنها بخش مشترک این گوشی با آیفون‌های سری ۱۳ نیست. آیفون SE 2022 دارای رم ۴ گیگابایتی است؛ این یعنی ۳۳ درصد میزان رم بیشتر نسبت به SE 2020 و میزان رم یکسان با آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی. حتما می‌دانید که در اکوسیستم اپل، برخلاف اندروید ۴ گیگ رم میزان بسیار خوبی است و در استفاده روزمره به هیچ عنوان کم و کاستی در کارایی دستگاه احساس نخواهید کرد. سری پرو آیفون‌های ۱۳ دارای ۶ گیگابایت رم هستند، این نشان از تفاوت کم میزان رم موجود در آیفون SE 2022 نسبت به آیفون ۱۳ پرو است.

image

 

این اطلاعات از رشته‌هایی در Xcode 13.3 RC در رویداد Peek Performance اپل به دست آمده است. لازم به ذکر است که همین رشته‌های Xcode در سال‌های گذشته با دقت زیاد میزان رم دستگاه‌های اپل را نشان داده بودند. 

آیفون SE 2022 از این جمعه ۱۱ مارچ قابل سفارش است، و از ۱۸ مارچ وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)