خانهاخبار
اپل از قاب‌های جدید مگ سیف و بندهای جدید اپل واچ رونمایی کرد

اپل از قاب‌های جدید مگ سیف و بندهای جدید اپل واچ رونمایی کرد

پس از رویداد دیشب اپل همانطور که قبلا در شایعات دیده بودیم، اپل از رنگ‌های جدید قاب‌های مگ سیف و بندهای جدید اپل واچ رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

اپل دیشب در مراسم خود آیفون SE جدید و آیپد ایر جدید را معرفی کرد. طبق گزارش AppleInsider درست پس از پایان رویداد دیشب، چند قاب سیلیکونی مگ سیف جدید برای سری آیفون ۱۳ و بندهای جدید اپل واچ را برای بهار ۲۰۲۲ عرضه کرد.

قاب‌های سیلیکونی جدید مگ سیف، برای کل سری آیفون‌های ۱۳ و ۱۳ پرو ارائه شده است. چهار رنگ جدید لیمویی پر رنگ، هلویی، مه آبی، و اکالیپتوس، رنگ‌هایی هستند که به رنگ‌های قبلی این قاب‌ها اضافه شده‌اند. البته باید گفت که رنگ اکالیپتوس با آیفون‌های سبز که دیشب اپل معرفی کرد فوق‌العاده می‌شوند. قیمت این قاب‌های جدید همان قیمت قبل یعنی ۴۹ دلار است. 

اپل همچنین یک رنگ جدید را به قاب‌های آیفون SE اضافه کرده که می‌شود گفت یک نوع سرمه‌ای خاص است و قیمت آن ۳۵ دلار است.

به غیر از قاب‌های جدید، اپل از چندین مدل بند اپل واچ با جنس‌ها و رنگ‌های مختلف رونمایی کرده که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

بندهای Sport Loop حالا به مانند قاب‌ها از چهار رنگ لیمویی پررنگ، هلویی، مه آبی، و اکالیپتوس بهره می‌برند تا به راحتی با قاب‌های گوشی آیفون ۱۳ شما هماهنگ شوند. قیمت این قاب‌ها هم ۴۹ دلار تعیین شده است. در قسمت بندهای بافته شده یک تکه هم ما شاهد سه رنگ جدید فلامینگو، سفید ستاره‌ای، و سبز روشن با قیمت ۹۹ دلار هستیم. بند اپل واچ نایکی هم حالا یه رنگ صورتی جدید را با قیمت ۴۹ دلار تجربه می‌کند.

همینطور در قسمت بندهای گران قیمت چرمی اپل با برند خود اپل و برند هرمس شاهد رنگ‌های سنتی جدیدی هستیم که قیمت آنها به ترتیب ۳۳۹ و ۳۱۹ دلار هست که تنوع بسیار زیادی را به این محصول محبوب اپل داده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)