خانهاخبار
هواوی نوا 9 SE رسما معرفی شد

هواوی نوا 9 SE رسما معرفی شد

جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیسکلی و شارژ ۶۶ واتی رونمایی شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

image

هواوی نوا 9 SE

هواوی برای اولین بار، دست به تولید دستگاهی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی زده است؛ آن هم نه یک پرچم‌دار، بلکه یک میان‌رده در خانواده نوا. هواوی نوا 9 SE به صورت بی‌صدایی در سایت مالزیایی این شرکت منتشر شده و اکنون می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. همچنین این گوشی از جمعه ۱۱ مارس (۲۰ اسفند)، عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی این گوشی، شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم. این ماژول از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۲ درجه، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین Super Night Shot، قابلیت جدید این دستگاه بوده که نور را از چندین جهت گرفته و در یک نقطه متمرکز می‌کند. در ادامه تصویری این قابلیت مشاهده خواهید کرد. در بخش دوربین سلفی نیز، هواوی نوا 9 SE از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار بوده که درون یک حفره در نمایشگر تعبیه خواهد شد.

image

تصویری از قابلیت Super Night Shot هواوی نوا 9 SE

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با پنل LCD بوده که با وضوح ۲۳۸۸ × ۱۰۸۰ پیکسلی خود، حاشیه‌های بسیار کم ۱.۰۵ میلی‌متری دارد. همچنین پنل جلویی و پشتی هواوی نوا 9 SE، توسط ورقه‌های شیشه‌ای پوشانده و محافظت می‌شود.

در بخش نرم‌افزار، هواوی نوا 9 SE از اندروید ۱۲ و رابط کاربری EMUI 12 بهره می‌برد. همانطور که می‌دانید، هواوی از سمت گوگل تحریم شده و از سرویس‌های آن بی‌بهره است، بنابراین این دستگاه فروشگاه برنامه AppGallery را دارا خواهد بود. ضمناً هواوی از انتشار سایر مشخصات خودداری کرده و احتمالا این جزئیات در ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) عنوان خواهد شد. اما انتظار می‌رود بار پردازشی هواوی نوا 9 SE بر دوش تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بوده و از فناوری اتصال 4G و وای‌فای ۵ برخوردار باشد.

image

ویژگی‌های چشمگیر هواوی نوا 9 SE

انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری Super Charge اختصاصی هواوی با توان ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین هواوی نوا 9 SE، دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی بوده، اما خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست.

اکنون می‌توان این گوشی را با واریز مبلغ ۲۰ MYR (تقریبا ۵ دلار)، از وب‌سایت رسمی هواوی در مالزی پیش‌خرید کرد. توجه داشته باشید که قیمت این گوشی در حال حاضر عنوان نشده و در ۱۱ مارس (۲۰ اسفند)، از قیمت آن مطلع خواهیم شد. ضمناً هواوی نوا 9 SE در رنگ‌های آبی کریستالی، سفید مرواریدی و مشکی نیمه شب عرضه خواهد شد که در ادامه، تصاویر آن‌ها را خواهید دید.

در یک مقایسه سریع هواوی نوا 9 SE با نسخه استاندارد و پرو این سری، باید افزود که نوا 9 و نوا 9 پرو به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۵۷ و ۶.۷۲ اینچی با پنل OLED بوده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهند. همچنین بار پردازشی این دو گوشی بر دوش تراشه اسنپدراگون 778G است. ضمناً هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو در بخش دوربین از ماژول دوربین چهارگانه متشکل از لنزهای ۵۰، ۸ ، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت برخوردار بوده و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی را دارا می‌باشند. در آخرین قسمت و بخش باتری نیز، هواوی 9 پرو دارای یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بوده و همچنین، انرژی هواوی 9 پرو  توسط یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)