خانهاخبار
والپیپر‌های گوشی سامسونگ گلکسی A53 فاش شدند

والپیپر‌های گوشی سامسونگ گلکسی A53 فاش شدند

اخیرا شاهد لو رفتن پانزده والپیپر مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A53 هستیم که چهارده عدد از آنها به طور ثابت و یکی نیز از نوع لایو است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

در روز‌های اخیر، شاهد لو رفتن مطالب بسیاری درباره گوشی سامسونگ گلکسی A53 بوده‌ایم و به نظر می‌رسد که تا زمان عرضه رسمی این محصول، چیز زیادی باقی نمانده است. اکنون نیز والپیپر‌های این گوشی فاش شده‌اند تا دیگر هیچ سورپرایزی در زمان معرفی آن وجود نداشته باشد!

image

 

خبرگزاری XDA Developers به تازگی موفق شده تا به والپیپر‌های رسمی گوشی سامسونگ گلکسی A53 دست پیدا کند. این والپیپرها، شامل ۱۴ عکس ثابت و یک والپیپر متحرک می‌شوند. در این والپیپرها، شاهد استفاده از طرح‌های رنگارنگ و ارتجاعی هستیم که مسلما، در هر گوشی جذاب خواهند بود.

ناگفته نماند که والپیپر‌های دیده شده در این مطلب، فشرده‌ سازی شده‌اند؛ ولی برای دریافت نسخه رزولوشن اصلی این والپیپر‌ها، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. این والپیپرها رزولوشن ۲۴۰۰×۲۴۰۰ را داشته که با اکثر دستگاه‌ها همخوانی دارند؛ اما رزولوشن والپیپر متحرک در این بین معادل ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است که ممکن است در گوشی‌های با نمایشگر QHD+، چندان خوب به نظر نرسد.

 

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه گوشی‌های جدید سری گلکسی A خود را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به حجم بالای مطالب لو رفته درباره این محصولات در هفته‌های اخیر، احتمالا فاصله چندانی با آن نداریم. درباره این والپیپر‌ها و گوشی گلکسی A53 چه می‌اندیشید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)