خانهاخبار
تصاویری از قاب‌های گوشی سامسونگ گلکسی A53 در کنار قیمت این دستگاه منتشر شدند

تصاویری از قاب‌های گوشی سامسونگ گلکسی A53 در کنار قیمت این دستگاه منتشر شدند

دیگر چیزی تا زمان معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A53 باقی نمانده و حالا شاهد انتشار تصاویری از قاب‌های رسمی این گوشی و همچنین افشای قیمت آن هستیم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

با توجه به میزان قابل توجه مطالب فاش شده درباره گوشی سامسونگ گلکسی A53، به نظر می‌رسد که تا عرضه رسمی این دستگاه، زمان زیادی باقی نمانده است. اخیرا، یک مدل از این گوشی توسط یک سایت صربستانی به فروش گذاشته شده است؛ در صفحه مربوط به گلکسی A53‌ در این سایت، عکس‌هایی نیز قرار گرفته که طراحی نزدیک این گوشی به گلکسی A52 را نشان می‌دهند.

 

قیمت این گوشی در سایت ذکر شده، معادل ۳۵۰ یورو بوده که هم رده با سایر گوشی‌های سری گلکسی A5x است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این قیمت نهایی و رسمی دستگاه بوده یا توسط فروشگاه تعیین شده است. در کنار افشای قیمت این گوشی، عکس‌هایی نیز از قاب‌ها و کاور‌های رسمی آن منتشر شده‌اند که نشانگر استفاده این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه با یک فلش هستند.

اینطور که به نظر می‌رسد؛ سامسونگ قصد داشته تا کاور‌های بسیاری را در کنار این گوشی عرضه کند. البته این امر با توجه به فروش بسیار بالای این سری از گوشی‌ها، دور از انتظار نیز نیست. در نخستین عکس‌های منتشر شده، شاهد کاور‌های نرم این گوشی هستیم که در رنگ‌های شفاف و تیره به فروش خواهند رسید.

 

سه قاب سیلیکونی نیز در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی عرضه خواهند شد که با رنگ‌های گوشی هم‌خوانی دارند.

 

امکان خرید قاب‌های سیلیکونی به همراه بند نیز برای گلکسی A53 وجود داشته که مسلماَ، طرفداران خاص خود را دارند. این قاب‌ها در رنگ‌های آبی-نارنجی و سفید-سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

 

سامسونگ همچنین دو قاب به همراه استند را در رنگ‌های سفید و آبی برای این گوشی به فروش می‌رساند. کاور‌های تاشو نیز بازگشته‌اند و کاربران می‌توانند بین رنگ‌های سفید و مشکی آنها، یکی را انتخاب کنند. این کاور‌های تاشو دارای یک بخش شفاف در بالای خود بوده که یک نمایشگر همیشه روشن با طراحی خاصی را نیز به همراه دارد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A53 قرار است به همراه چیپست جدید اگزینوس 1200 روانه بازار شود. نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد این گوشی، رزولوشن فول اچ دی پلاس را داشته و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. ظرفیت باتری گلکسی A53‌ معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

درباره قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A53 و عکس‌های منتشر شده از کاور‌های آن چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۴۰۰/۱۲/۱۷
من تازه A52 S 5G گرفتم بذارین یکم بگذره?