خانهاخبار
گوگل پیکسل 6a با تراشه تنسور در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

گوگل پیکسل 6a با تراشه تنسور در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

نسخه مقرون به صرفه سری پیکسل 6 از حافظه رم 6 گیگابایتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

تا به امروز، اخبار غیر رسمی و شایعات زیادی پیرامون جدیدترین گوشی گوگل موسوم به پیکسل 6a منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، پیکسل 6a در ماه‌های آتی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود طراحی پیکسل 6a مشابه برادرهای بزرگ‌تر خود یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو باشد ولی از مشخصات فنی ضعیف‌تری و اندازه کوچک‌تری بهره ببرد. حالا امروز بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوگل پیکسل 6a در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت. 

image

 

براساس این لیست، پیکسل 6a از اندروید 12 و تراشه اختصاصی گوگل یعنی تنسور بهره خواهد برد که همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. به علاوه، به نظر می‌رسد تراشه تنسور به کار رفته در جدیدترین گوشی گوگل همان تراشه موجود در پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو باشد چرا که نتایج کسب شده توسط پیکسل 6a با نتایج گیک‌بنچ سری پیکسل 6 مطابقت دارد. در این راستا، پیکسل 6a در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1050 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 2833 را کسب نموده است. 

image

 

از مشخصات فنی احتمالی گوگل پیکسل 6a می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی اولد اشاره کرد که میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. همچنین در بخش دوربین پیکسل 6a از دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با سنسور IMX363 و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX355 بهره خواهد برد که احتمالا طراحی ماژول آن مشابه سری پیکسل 6 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)