خانهاخبار
مینگ چی کو گجت‌هایی که اپل فردا معرفی می‌کند را پیش‌بینی کرد

مینگ چی کو گجت‌هایی که اپل فردا معرفی می‌کند را پیش‌بینی کرد

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه محصولات اپل، در جدیدترین اظهاراتش بیان کرده که اپل در رویداد فردا از مک مینی قدرتمندتر و یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی مقرون به صرفه رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

از رویداد Peek Performance اپل تنها یک روز باقی مانده و مینگ چی کو تحلیلگر خوش سابقه اپل با پیش بینی‌های جدیدی از این مراسم آمده است. طبق گفته این افشاگر قدیمی اپل مک مینی به مراتب قدرتمندتری را با پردازنده M1 Pro یا M2‌ قرار است معرفی کند.

توییت مینگ‌ چی کو به این شرح است:

پیش بینی محصولات دسکتاپ جدید اپل

۱- سال ۲۰۲۲: مک مینی قدرتمندتر و صفحه نمایش مقرون به صرفه ۲۷ اینچی بدون فن‌آوری mini-LED

۲- سال ۲۰۲۳: مک پرو و آیمک پرو جدید

image

همانطور که می‌بینید به جز مک مینی جدید در ادامه از مانیتور مقرون به صرفه ۲۷ اینچی یاد شده که فاقد فن‌آوری mini-LED است. اپل در حال حاضر فقط یک نوع صفحه نمایش ۳۲ اینچی Pro Display XDR را در خط تولید خود ارائه می‌کند که قیمت آن از ۴۹۹۹ دلار شروع می‌شود. داشتن گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر قطعا خبر خوشایندی برای مشتریان سطح متوسط این برند خواهد بود. کو نسبت به معرفی مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید در رویداد فردا تردید دارد و هچنین معتقد است اپل معرفی نسل بعدی مک پرو و آیمک پرو را به سال ۲۰۲۳ موکول خواهد کرد.

سایر محصولات مورد انتظار در رویداد Peek Performance اپل، آیفون SE با اتصال 5G و تراشه A15 Bionic و طراحی قبلی سال ۲۰۲۰، همچنین آیپد ایر جدید با سخت افزار به روز شده هستند. مراسم اپل فردا سه‌شنبه ۱۷ اسفند در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برای سومین سال متوالی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)