خانهاخبار
تصاویر رسمی و بخشی از مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE منتشر شد

تصاویر رسمی و بخشی از مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE منتشر شد

هواوی امروز با انتشار تیزرهایی زمان عرضه جهانی جدیدترین گوشی خود را 20 اسفند اعلام کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

در چند هفته گذشته، اخبار غیر رسمی و شایعات زیادی پیرامون جدید عضو خانواده نوا یعنی هواوی نوا 9 SE منتشر شده بود که بخشی از مشخصات فنی آن را اعلام می‌کرد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی تیزرهایی را از نوا 9 SE در توئیتر خود به نمایش گذاشت که زمان عرضه و طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

طبق اعلام رسمی هواوی، نوا 9 SE قرار است در تاریخ 11 مارس مصادف با 20 اسفند برای بازارهای جهانی در مالزی معرفی و عرضه شود. به علاوه، رونمایی رسمی هواوی نوا 9 SE از تمام حساب‌های کاربری هواوی در مالزی شامل وبسایت رسمی هواوی و صفحه این تولیدکننده در فیس بوک بخش خواهد شد.

image

 

در تیزرهای منتشر شده، طراحی نوا 9 SE به خوبی به نمایش گذاشته شده است که چندان به دیگر گوشی‌های هوشمند پرمیوم هواوی از نظر طراحی دوربین با دو ماژول دایره‌ای بزرگ و پنل پشتی مانند نوا 9 و سری هواوی P50 چندان بی‌شباهت نیست. همچنین در پنل جلویی هواوی نوا 9 SE نمایشگر حفره‌دار 6.78 اینچی با حاشیه بسیار کم 1.05 میلی‌متری قرار دارد که به احتمال زیاد IPS و یا امولد خواهد بود. البته هواوی از ذکر دیگر جزئیات نمایشگر مانند نرخ نوسازی و رزولوشن آن خودداری کرده است.

image

 

بر اساس صفحه محصولات هواوی، نوا 9 SE از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون با پشتیبانی از شبکه 4G بهره می‌برد که احتمالا تراشه اسنپدراگون 680 خواهد بود که اخیرا در نسخه جهانی ردمی نوت 11 به کار رفته بود. یکی از ویژگی‌های برجسته هواوی نوا 9 SE دوربین 108 مگاپیکسلی است که این گوشی هوشمند را به اولین دستگاه هواوی بدل می‌سازد که به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین هواوی ادعا کرده است که این دوربین عملکرد خوبی در ثبت تصاویر و ویدئوهای ولاگ خواهد داشت.

image

از دیگر مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE می‌توان به شارژ 66 واتی اشاره کرد که طبق اعلام هواوی، در عرض 30 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. البته باید اشاره کرد که متأسفانه حجم باتری هواوی نوا 9 SE مشخص نشده است. به علاوه، گوشی جدید هواوی در سه رنگ آّبی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز هواوی نوا 9 SE با رابط کاربری EMUI 12 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد در حال حاضر پیش فروش هواوی نوا 9 SE در مالزی آغاز شده است و فروش رسمی آن نیز از 20 اسفند آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)