خانهاخبار
اسلایدر سایلنت کردن وان پلاس به گوشی‌های ریلمی وارد خواهد آمد!

اسلایدر سایلنت کردن وان پلاس به گوشی‌های ریلمی وارد خواهد آمد!

افشاگری مدعی شده که نوار لغزنده فیزیکی گوشی‌های وان پلاس قرار است در دستگاه‌های ریلمی ظاهر شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما در جی اس ام همراه باشید.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

از زمان وان پلاس وان، این کمپانی تمامی پرچم‌دارهای خود را با یک نوار لغزنده هشدار فیزیکی عرضه کرد. این فاکتور به کاربر اجازه می‌دهد که بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه، صدای دستگاه خود را تنظیم کنند. آیفون‌های اپل نیز از روز اول دارای سوئیچی فیزیکی با همین هدف هستند، اما وان پلاس تنها کمپانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی بود که از این ویژگی بهره برده است.

image

وان پلاس نورد ۲ با اسلایدر هشدار

طبق شنیده‌ها، افشاگری به نام یوگش برار در گزارشی به وب‌سایت My Smart Price، ادعا کرده که ممکن است یکی دیگر از کمپانی‌های زیرمجموعه BBK، از نوار لغزنده فیزیکی استفاده کند. به طور کلی، کمپانی‌های ویوو، اوپو، وان پلاس، ریلمی و iQOO زیرمجموعه BBK به شمار رفته و اکنون «یوگش برار» مدعی است که ریلمی مشغول امتحان دستگاهی با این نوار لغزنده فیزیکی است.

انتظار می‌رود کمپانی ریلمی در ۱۹ اسفند (۱۰ مارس)، از ریلمی 9 5G و ریلمی 9 5G SE رونمایی کند. بار پردازشی این دو گوشی بر دوش تراشه‌های اسنپدراگون 778G و دایمنسیتی ۸۱۰ بوده و یکی از آن‌ها، از نمایشگری با پنل LCD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)