خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE لو رفت

رندرها و مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند هواوی اولین گوشی این تولیدکننده با دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

به نظر می‌رسد هواوی اندازه و کیفیت سنسورها را به رزولوشن آن‌ها ترجیح می‌دهد چرا که تا به امروز هواوی هیچ گوشی هوشمندی با دوربین 108 مگاپیکسلی تولید نکرده است در حالی که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از دوربین 108 مگاپیکسلی برای دستگاه خود بهره برده‌اند. به علاوه، اکثرا گوشی‌های میان‌رده از این دوربین برخوردار هستند چرا که سنسورهای 108 مگاپیکسلی از زوم دیجیتالی خوبی بهره می‌برند که آن‌ها را به انتخاب مناسبی برای گوشی‌های میان‌رده بدل می‌کند.

حالا امروز براساس جدیدترین گزارشی که توسط WinFuture منتشر شده است، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد سنت‌شکنی کند و اولین گوشی هوشمند خود به نام هواوی نوا 9 SE را روانه بازار کند که از دوربین 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که این گوشی هوشمند بین بازه 250 تا 280 یورو قیمت خواهد داشت که آن را به یکی از ‌بهترین انتخاب‌های زیر 300 یورو بدل خواهد کرد. شایان ذکر است که کمتر گوشی در اروپا وجود دارد که با قیمت زیر 300 یورو از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد و همین نکته می‌تواند به برگ برنده هواوی نوا 9 SE تبدیل شود.

image

طبق این گزارش، هواوی نوا 9 SE با تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 665 با پشتیبانی از شبکه 4G عرضه خواهد شد که در اوایل سال 2019 معرفی شد. همچنین در کنار این تراشه میان‌رده، احتمالا حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه microSD نیز به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در بخش نرم‌افزار، هواوی نوا 9 SE از اندروید 11 بر پایه رابط کاربری EMUI 12 بهره خواهد برد و همچنان متأسفانه دسترسی به سرویس‌های گوگل پلی در این گوشی وجود ندارد.

image

همانطور که اشاره شد، هواوی نوا 9 SE از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود که با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو همراه خواهد بود. دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای خواهد گرفت. در پنل جلویی هواوی نوا 9 SE نمایشگر 6.78 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار دارد که هنوز جزئیات مربوط به آن مانند محافظ صفحه و نرخ نوسازی آن هنوز مشخص نیست. از دیگر مشخصات فنی هواوی نوا 9 SE می‌توان به سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کلید پاور و  NFC اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه هواوی نوا 9 SE باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود. همچنین هنوز زمان عرضه دقیق این گوشی هوشمند مشخص نیست ولی این گزارش ادعا می‌کند که هواوی نوا 9 SE به زودی برای بازار اروپا معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)