خانهاخبار
فناوری شارژ UltraDart 150 واتی در ریلمی جی‌تی نئو 3 به نمایش گذاشته شد

فناوری شارژ UltraDart 150 واتی در ریلمی جی‌تی نئو 3 به نمایش گذاشته شد

جدیدترین فناوری شارژ ریلمی قادر است تا ریلمی جی‌تی نئو 3 را در عرض 5 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

چند روز پیش ریلمی از فناوری شارژ 100 و 200 واتی UltraDart در طی رویداد کنگره جهانی موبایل 2022 بارسلونا رونمایی کرد که در عین سریع بودن شارژ گوشی هوشمند، قادر است تا سلامت باتری را تضمین کند و گرمای حاصل از شارژ را نیز مدیریت کند. به علاوه، رسما مشخص شد که ریلمی جی‌تی نئو 3 به زودی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی روانه بازار خواهد شد. در همین راستا، امروز ریلمی ویدئویی کوتاه از ریلمی جی‌تی نئو 3 و سرعت شارژ فوق سریع آن به اشتراک گذاشت که در آن،  باتری جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی در عرض 5 دقیقه تا 50 درصد پر شد.

image

 

البته شایان ذکر است که این توان شارژ تبلیغ شده در این ویدئو ممکن است با نسخه نهایی متفاوت باشد و حتی احتمال دارد با استفاده از شارژرهای سازگار سرعت شارژ نیز بالاتر رود. همچنین به نظر می‌رسد ریلمی کاملا به فناوری شارژ جدید خود اعتماد دارد چرا که این تولیدکننده ادعا کرده است باتری گوشی‌های مجهز به UltraDart پس از 1000 بار شارژ شدن 80 درصد از حجم خود را حفظ خواهد کرد و از سلامت خوبی برخوردار خواهد بود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس اخبار رسمی، ریلمی جی‌تی نئو 3 با تراشه جدید دایمنسیتی 8100 عرضه خواهد شد. به علاوه، از مشخصات فنی احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 اصلی با لرزشگیر اپتیکال و دو دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)