خانهاخبار
تیک تاک حالا اجازه آپلود ویدیو‌های ۱۰ دقیقه‌ای را می‌دهد

تیک تاک حالا اجازه آپلود ویدیو‌های ۱۰ دقیقه‌ای را می‌دهد

شبکه اجتماعی تیک تاک به تازگی زمان ویدیو‌های قابل آپلود در این پلتفرم را از ۳ دقیقه به ۱۰ دقیقه افزایش داده است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

در روز دوشنبه، برخی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک با اعلانی مواجه شدند که خبر از امکان ضبط ویدیو‌های بیشتر از ۱۰ دقیقه در این پلتفرم می‌داد. مقامات این شبکه اجتماعی، در بیانیه‌ای که به خبرگزاری The Verge ارسال شده است؛ چنین می‌گویند:

«از امروز، کاربران تیک تاک امکان آپلود ویدیو‌های حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای را خواهند داشت. ما امیدواریم که این امر موجب رشد خلاقیت کاربران شبکه اجتماعی ما شده و فرصت‌های بیشتری در اختیار آنها قرار دهد.»

image

 

حداکثر زمان ویدیو‌ها در شبکه اجتماعی تیک تاک، در ابتدا برابر با ۱ دقیقه بود و سپس در ماه جولای سال گذشته میلادی، شاهد افزایش آن به ۳ دقیقه بودیم. تیک تاک امیدوار است تا با افزایش زمان ویدیو‌های قابل آپلود در این پلتفرم، فعالیت کاربران را افزایش داده و طیف بیشتری از آنها را جذب کند.

تعداد کمی از کاربران این پلتفرم، پیش از این نیز امکان آپلود ویدیو‌های حداکثر ۵ دقیقه‌ای را داشتند؛ اما با انتشار این آپدیت، حالا تمامی کاربران می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری را در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. با وجودی که این تغییر، احتمالا کاربران بیشتری را به سوی این شبکه اجتماعی جذب می‌کند؛ باید صبر کرده و ببینیم که آیا ویدیو‌های طولانی‌تر با الگوریتم For You این پلتفرم جور در می‌آیند یا خیر؟

آقای «مت نَوارا» که کارشناس شبکه‌های اجتماعی و یک تحلیل‌گر است؛ به تازگی در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری The Verge انجام داده؛ به مزایای ویدیو‌های طولانی‌تر اشاره می‌کند و می‌گوید که کسب درآمد برای کاربران، از طریق اینگونه ویدیو‌ها آسان‌تر بوده و آنها مخاطب را نیز بیشتر درگیر خود می‌کنند. البته آقای «نَوارا»، به این امر نیز اشاره کرده که تیک تاک باید جایگاه خاصی برای ویدیو‌های طولانی‌تر در پلتفرم خود ایجاد کند. زیرا اینگونه ویدیو‌های طولانی، جایی در فید معمولی این برنامه که شامل ویدیو‌های کوتاه‌تر است؛ ندارند.

image

 

درباره امکان آپلود ویدیو‌های ۱۰ دقیقه‌ای در تیک تاک چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)