خانهاخبار
ریلمی GT Neo 3 یکی از نخستین گوشی‌های عرضه شده با چیپست دیمنسیتی 8100 خواهد بود

ریلمی GT Neo 3 یکی از نخستین گوشی‌های عرضه شده با چیپست دیمنسیتی 8100 خواهد بود

شرکت ریلمی به تازگی اعلام کرده که گوشی GT Neo 3 آنها، یکی از نخستین‌ گوشی‌هایی است که چیپست دیمنسیتی 8100 را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

شرکت ریلمی در روز گذشته، از تکنولوژی شارژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ واتی UltraDart رونمایی کرد و همچنین گفت که گوشی ریلمی GT Neo 3، نخستین محصولی بوده که به همراه این تکنولوژی عرضه خواهد شد و سرعت شارژ در آن، معادل ۱۵۰ وات است. باتری این گوشی تنها در ۵ دقیقه، از حالت خالی به میزان ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

این شرکت حالا نیز جزئیات مربوط به پردازنده گوشی جدید خود را اعلام کرده است. ریلمی GT Neo 3، یکی از نخستین گوشی‌های عرضه شده به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 خواهد بود. با توجه به انتشار شایعات بی‌شماری درباره عرضه این گوشی به همراه چیپست‌های سری دیمنسیتی 8000، این امر چندان دور از انتظار نبود.

image

 

البته، گزارشاتی نیز مبنی بر عرضه این گوشی با چیپست اسنپدراگون 888 شنیده می‌شد؛ زیرا مدتی پیش شاهد قرار گرفتن دو دستگاه از ریلمی با نام‌های کدی RMX3562 و RMX3560 بودیم که این چیپست را به همراه داشتند. گوشی RMX3562 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی بود و دیگری یا همان RMX3560، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی داشت.

شرکت ریلمی هنوز جزئیات چندانی درباره گوشی GT Neo 3 منتشر نکرده است؛ اما دیتابیس TENAA خبر از استفاده از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، حداکثر حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حداکثر حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در این گوشی را می‌دهد.

image

 

از نظر عکاسی، این گوشی دارای سیستم دوریبن سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شود؛ همچنین با استناد به مطالب افشا شده، دوربین این گوشی دارای لرزشگیر اپتیکال نیز خواهد بود. دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

چیپست به کار رفته در این محصول یا همان مدیاتک دیمنسیتی 8100، یک چیپست ۵ نانومتری با چهار هسته از نوع کورتکس A78 و کلاک اسپید ۲.۸۵ گیگاهرتز است و چهار هسته A55 با کلاک اسپید ۲.۰ گیگاهرتز نیز آنها را همراهی می‌کنند. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این چیپست نیز از نوع مالی G610 MC6 است.

چیپست دیمنسیتی 8100 از 5G یا همان نسل پنجم اینترنت همراه، سنسور‌های دوربین با حداکثر رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل و ضبط ویدیو 4K/60FPS از نوع HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این چیپست در نمایشگر‌های فول اچ دی پلاس، از حداکثر نرخ نوسازی ۱۶۸ هرتز و در نمایشگر‌های WQHD+ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

درباره گوشی ریلمی GT Neo 3 و چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 به کار رفته در آن چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران چیپست‌های مدیاتک هستید یا پردازنده‌های کوالکام را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)