خانهاخبار
عکس‌های رندر شده از سونی Xperia 1 IV لو رفت

عکس‌های رندر شده از سونی Xperia 1 IV لو رفت

اخیرا تصاویر گوشی پرچمدار جدید سونی که قرار است در سال ۲۰۲۲ معرفی شود، به بیرون درز کرده که اطلاعاتی را در مورد این گوشی به ما می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

گوشی هوشمند اندرویدی پرچمدار سونی برای سال ۲۰۲۲ در رندرهایی تازه فاش شده که نشان می‌دهند شاهد طراحی زیبا به همراه لبه‌های تخت در این گوشی خواهیم بود

بدیهی است که قرار است این گوشی جانشین Xperia 1 III باشد که در سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه شد. طراحی گوشی جدید پرچمدار سونی به شدت یادآور مدل قبلی‌اش یعنی Xperia 1 III است اما لبه‌های این گوشی کمی صا‌ف‌تر شده است.

در قسمت پایین سمت راست گوشی دکمه شاتر دوربین را می‌بینیم که مختص گوشی‌های سونی است، در وسط لبه گوشی دکمه پاور وجود دارد که به سنت گوشی‌های سونی طی چند سال اخیر، حسگر اثر انگشت در آن جاسازی شده است. در بالای آن نیز دکمه تنظیم صدا قابل مشاهده است.

در قسمت جلوی گوشی صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی غیر منحنی وجود دارد که از بالا و پایین با حاشیه‌های باریکی احاطه شده است و همچنان می‌بینیم که سونی به این سبک طراحی خود پایبند بوده است. دوربین سلفی هم در قاب بالایی قرار گرفته است. ماژول دوربین در قسمت پشتی آشنا به نظر می‌رسد و میزبان سه عدد سنسور و یک عدد فلش LED است.

در قسمت زیر گوشی شیار سیم کارت، و پورت USB-C مشهود است، ضمن اینکه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون همچنان در این گوشی حفظ شده است اما در قسمت بالای گوشی جای داده شده است. در هیچ قسمتی از گوشی دکمه اختصاصی Google Assistant دیده نمی‌شود و ممکن است سونی از قرار دادن آن در گوشی جدید‌اش منصرف شده باشد.

اطلاعات به دست آمده از این گوشی فعلا محدود است اما با گذشت زمان شاهد درز کردن اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۴۰۰/۱۲/۱۰
این گوشت کوب چیه واقعا متاسفم برای سونی