خانهاخبار
جزئیات مربوط به لپ‌تاپ‌های PureBook Pro نوکیا با دو سایز ۱۵ و ۱۷ اینچ منتشر شدند

جزئیات مربوط به لپ‌تاپ‌های PureBook Pro نوکیا با دو سایز ۱۵ و ۱۷ اینچ منتشر شدند

شرکت نوکیا مجوز استفاده از نام تجاری‌اش را به یک شرکت فرانسوی اعطا کردن است، اما این بار نه برای تولید گوشی بلکه برای تولید لپ‌تاپ
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

نوکیا مجوز نام تجاری خود را این بار برای لپ‌تاپ به یک‌ تولید کننده سری جدید از این محصولات داده است. لپ‌تاپ PureBook Pro قرار است در دو اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ و ۱۷٫۳ اینچی عرضه شود. مجوز ساخت و توزیع این لپ‌تاپ‌ها به یک شرکت استارآپ فرانسوی به نام Off Global اعطا شده که طی قراردادی با نوکیا در ۲۲ کشور عرضه خواهد شد.

image

این دستگاه دارای پوشش رویی آلومینیوم، لبه‌های گرد، ترک‌پد بزرگ و صفحه کلید با نور پس زمینه است. هردو مدل این لپ‌تاپ با پنل صفحه نمایش Full HD IPS با حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت عرضه می‌شوند، اما در قسمت پردازنده و حافظه گزینه‌ای به جز Intel Core i3-1220P ، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ از نوع SSD وجود ندارد.

image

 

باتری مدل ۱۷٫۳ اینچی ۶۳ وات ساعت است، در حالی که باتری مدل کوچکتر این لپ‌تاپ ۵۷ وات ساعت است. وزن مدل بزرگتر ۲٫۵ کیلوگرم است که نسبتا زیاد است، اما وزن مدل ۱۵٫۶ اینچی ۱٫۷ کیلوگرم است که معقول‌تر به نظر می‌رسد.

در قسمت پورت‌ها هیچ فرقی میان این دو مدل وجود ندارد و شما با خرید این لپ‌تاپ از دو عدد پورت USB-C 3.2، یک عدد USB-A 3.2، و یک عدد جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره خواهید برد.

تنوع رنگی این مدل از لپ‌تاپ نوکیا نسبتا خوب است و شما از بین رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز به دلخواه می‌توانید انتخاب کنید. عرضه این محصول از سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد.

image

 

قیمت Nokia PureBook Pro برای مدل ۱۵٫۶ اینچی ۶۹۹ یورو و مدل ۱۷٫۳ اینچی ۷۹۹ یورو تعیین شده که نسبتا مقرون به صرفه به نظر می‌رسند. همچنین شرکت Off Global اعلام کرده که تا پایان سال ۲۰۲۲ مدل‌های بیشتری از لپ‌تاپ‌های خود را با برند نوکیا عرضه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)