خانهاخبار
آنر از ساعت هوشمند آنر واچ GS3 و ایرفون‌‌های بی‌سیم ایربادز 3 پرو رونمایی کرد

آنر از ساعت هوشمند آنر واچ GS3 و ایرفون‌‌های بی‌سیم ایربادز 3 پرو رونمایی کرد

رویداد MWC 2022 در حال برگزاری است و شرکت آنر نیز در کنار معرفی سری پرچمدار جدید خود، از یک ساعت هوشمند و ایرفون بی‌سیم نیز رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

شرکت آنر در کنار معرفی سری پرچمدار جدید خود یا همان مجیک 4، از دستگاه‌های جدیدی نیز در رویداد MWC رونمایی کرده است. مدیر عامل آنر یعنی «جورج ژاو»، ساعت هوشمند آنر واچ GS3 و همچنین ایرفون بی‌سیم ایربادز 3 پرو را نیز در کنار سری مجیک 4 معرفی کرد.

ساعت هوشمند آنر واچ GS3، مدتی پیش در کشور چین معرفی شد. این ساعت دارای نمایشگری دایره‌ای از نوع امولد به اندازه ۱.۴۳ اینچ و رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ است. بدنه این ساعت، از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و جنس بند آن نیز به اینکه چه مدلی را انتخاب کنید؛ بستگی دارد. مدل‌های آبی و طلایی این ساعت دارای بندی از جنس چرم ناپا هستند و نسخه مشکی رنگ آنر واچ GS3، بندی لاستیکی را به همراه دارد.

image

 

انر واچ GS3 دارای سنسور ضربان قلب هشت کاناله اپتیکال و همچنین قابلیت سنجش ۲۴ ساعته اکسیژن خون است. این ساعت، قابلیت ردگیری خواب کاربر را به همراه داشته و در زمینه فعالیت‌های ورزشی نیز دارای قابلیت ردگیری بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف به صورت پیش فرض است. این ساعت هوشمند دارای یک گیرنده دو فرکانسی GNSS بوده تا در سنجش موقعیت کاربر، دقت بالاتری داشته باشد.

قیمت آنر واچ GS3 برای نسخه با بند سیلیکونی، معادل ۲۲۹ یورو بوده و اگر بخواهید مدلی با بندی از جنس چرم ناپا را تهیه کنید؛ این قیمت به ۲۴۹ یورو افزایش می‌یابد.

بگذارید حالا به سراغ ایرفون بی‌سیم آنر ایربادز 3 پرو برویم؛ این ایرفون‌ها دارای درایور‌های صوتی ۱۱ میلی متری بوده و حالت نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط را نیز به همراه دارند. یکی از ویژگی‌های جذاب این ایرفون، قابلیت سنجش دمای بدن کاربر است. عمر باتری آنر ایربادز 3 پرو با در نظر گرفتن کیس شارژ آن، به حدود ۲۴ ساعت می‌رسد.

 

ایرفون بی‌سیم آنر ایربادز 3 پرو در رنگ‌های سفید و خاکستری روانه بازار شده و قیمت آن نیز معادل ۱۹۹ یورو خواهد بود. متاسفانه، آنر هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه این دستگاه‌ها نکرده است. درباره ساعت هوشمند آنر واچ GS3 و ایرفون بی‌سیم آنر ایربادز 3 پرو چه می‌‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)