خانهاخبار
مشخصات فنی پوکو F4 لو رفت: تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین 50 مگاپیکسلی

مشخصات فنی پوکو F4 لو رفت: تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین 50 مگاپیکسلی

جدیدترین گوشی شیائومی احتمالا نسخه ری‌برند شده ردمی K50 است.
۱۴۰۰/۱۲/۹

بنابر گزارش‌های غیر رسمی، جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی یعنی پوکو F4 ممکن است نسخه ری‌برند شده گوشی عرضه نشده ردمی K50 باشد که با نام پوکو F4 بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در همین راستا، سال گذشته گوشی نسل قبلی پوکو F3 به نیز عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K40 عرضه شد. به علاوه، امروز مشخصات فنی این گوشی هوشمند لو رفت که خبر از باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 870 می‌دهد. این چیپست دقیقا همان چیپست استفاده شده در گوشی پوکو F3 است که گویا این شرکت تصمیم ندارد که امسال در مدل جدید، آن را ارتقا دهد.

بر اساس این گزارش، در کنار این پردازنده می‌توان سه حافظه رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5 انتخاب کرد و حافظه داخلی این گوشی نیز قرار است ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و از نوع UFS 3.1 باشد. در پنل جلویی این گوشی میان‌رده، نمایشگر امولد 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار دارد. به علاوه، در این نمایشگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز جای دارد.

image

پوکو F3

 در پنل پشتی، پوکو F4 میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله‌ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. در بخش نرم‌افزار، پوکو F4 با اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی است. به طور کل به نظر می‌رسد پوکو F4 قرار است در باطن بسیار شبیه به نسل قبلی خودش باشد اما در ظاهر تغییراتی خواهد داشت که احتمالا آن را شبیه به ردمی K50 خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)