خانهاخبار
احتمال عرضه آیفون SE 2022 با قیمتی پایین‌تر از مدل فعلی

احتمال عرضه آیفون SE 2022 با قیمتی پایین‌تر از مدل فعلی

طبق گفته یکی از تحلیلگران دنیای تکنولوژی احتمال دارد اپل آیفون SE جدید را با قیمت رقابتی ۳۰۰ دلار عرضه کند.
۱۴۰۰/۱۲/۸

اپل دو سال پیش از نسل دوم آیفون SE با نام آیفون SE 2020 رونمایی کرد، و شایعه شده است که این شرکت در  رویدادی در روز ۱۷ اسفند ضمن معرفی جانشین آیفون SE 2020، از آیپد ایر جدید هم پرده بردارد. در حالی که اپل هنوز این رویداد را تایید نکرده است، تحلیلگر دنیای تکنولوژی John Donovan می گوید که آیفون SE جدید می تواند از ۳۰۰ دلار شروع شود. این قیمت ۹۹ دلار کمتر از قیمت پایه آیفون SE 2020 است.

با این حال، یکی دیگر از تحلیلگران به نام Daniel Ives، فکر میکند که اپل به قیمت پایه ۳۹۹ دلار پایبند خواهد بود، اما در عین حال احتمال قیمت پایینتر را نیز رد نمی‌کند.

image

 

انتظار می‌رود آیفون SE جدید، که طبق شایعات آیفون SE+ 5G نامیده می‌شود، با پشتیبانی از 5G، دوربین بهبود یافته و تراشه A15 Bionic اپل که سال گذشته با سری آیفون 13 معرفی شد، عرضه شود.

در حالی که قرار است آیفون SE+ 5G با بهبودهایی نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود، اما هیچ تغییر عمدهای در بخش طراحی ایجاد نخواهد شد و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از همان طراحی قدیمی آیفون ۸ از سال ۲۰۱۷ استفاده کند. در پایین این مطلب تعدادی از عکس‌های ماکت این گوشی مورد انتظار را می‌توانید مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)