خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

به تازگی شاهد انتشار لیست بازی‌های رایگان ماه مارس در سرویس پلی استیشن پلاس هستیم که شامل چهار عنوان متفاوت می‌شوند.
۱۴۰۰/۱۲/۸

به تازگی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس منتشر شده‌اند. اعضای پلی استیشن پلاس در این ماه به عناوین Ark: Survival Evolved برای کنسول پلی استیشن 4، Team Sonic Racing برای کنسول پلی استیشن 4، Ghost of Tsushima: Legends برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و نهایتا Ghostrunner برای کنسول پلی استیشن 5 دسترسی پیدا خواهند کرد. این بازی‌ها از روز ۱ مارس (۱۰ اسفند) برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس رایگان می‌شوند.

image

 

عنوان Ark: Survival Evolved، توسط استودیوی وایلد کارد ساخته شده و یک بازی مولتی پلیر در سبک بقا با موجودات ماقبل‌تاریخی چون دایناسور‌ها است. این بازی که در سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد؛ در ابتدا تنها بر روی پلتفرم پی سی قابل دسترس بود و حالا نیز نسخه دوم آن با حضور بازیگر معروف سری Fast & Furious یا همان «وین دیزِل» در حال ساخت است.

در بازی Team Sonic Racing، شخصیت «سانیک» در کنار دوستان و دشمنان خود به مسابقه‌هایی در سبک آرکیدی می‌پردازند. در این نسخه که توسط استودیوی سومو دیجیتال ساخته شده است و در واقع ادامه بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed به حساب می‌آید؛ بازیکنان می‌توانند تیم‌هایی را تشکیل داده و روی پیست مسابقه، پاور-آپ‌ها را با یکدیگر شریک شوند.

عنوان Ghostrunner که شاهد عرضه نسخه پلی استیشن 5 آن برای کاربران سرویس پلاس هستیم؛ یک بازی اکشن-پلتفرمر اول شخص بوده که توسط استودیوی وان مور لِوِل ساخته شده است. ژانر این بازی یا همان اکشن-پلتفرمر اول شخص، یک نوآوری محسوب شده و در آن شاهد نیاز به مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازی‌های پلتفرم دو بعدی در فضایی جدید هستیم. این عنوان ریتم بسیار سریعی داشته و به دلیل فضای سه بعدی، حس سرعت را بهتر از عناوین دو بعدی منتقل می‌کند.

image

 

در نهایت، پلی استیشن بخش کو-آپ مولتی پلیر بازی محبوب Ghost of Tsushima را نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران پلاس قرار می‌دهد. این عنوان جداگانه که Ghost of Tsushima: Legends نام دارد؛ توسط سازنده‌های بازی اصلی تولید شده و بازیکنان در آن می‌توانند بین چهار شخصیت سامورایی، شکارچی، رونین و قاتل، یکی را انتخاب کنند. این بازی شامل ماموریت‌های داستانی، حالت Survival و همچنین حالت 2v2 نیز جهت مبارزه با سایر پلیرها است.

اگر از کاربران سرویس پلی استیشن پلاس هستید؛ هنوز برای دریافت بازی‌های رایگان ماه فوریه نیز دیر نشده که شامل عناوین Planet Coaster: Console Edition برای کنسول پلی استیشن 5، Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure برای کنسول پلی استیشن 4 و بازی مبارزه‌ای EA Sports UFC 4 برای کنسول پلی استیشن 4 هستند.

image

 

درباره بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما نیز مانند عده بسیاری از کاربران، عناوین پلاس دیگر کیفیت گذشته را ندارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)