خانهاخبار
اوپو از نسخه دیمنسیتی 9000 گوشی فایند X5 پرو رونمایی کرد

اوپو از نسخه دیمنسیتی 9000 گوشی فایند X5 پرو رونمایی کرد

در روز گذشته، شرکت اوپو از سری فایند X5 و فایند X5 پرو رونمایی کرد و حالا نیز شاهد معرفی نسخه دیمنسیتی 9000 گوشی فایند X5 پرو هستیم.
۱۴۰۰/۱۲/۷

شرکت اوپو در روز گذشته از دو گوشی پرچمدار جدید خود به نام‌های اوپو فایند X5 و فایند X5 پرو رونمایی کرد. هر دوی این گوشی‌ها، از چیپست‌های کوالکام استفاده می‌کنند؛ ولی به نظر می‌رسد که اوپو قصد دارد تا در کشور چین، نسخه‌ای از گوشی فایند X5 پرو را به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 نیز روانه بازار کند. این نسخه از گوشی اوپو فایند X5 پرو، نخستین گوشی عرضه شده به همراه چیپست پرچمدار جدید مدیاتک است که در اواخر سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی آن بودیم.

image

 

نسخه دیمنسیتی 9000 این گوشی، تفاوت خاصی با مدل جهانی نداشته و دارای همان نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است. اما متاسفانه در این نسخه، خبری از پردازشگر عکس MariSilicon X، لرزشگیر اپتیکال ۵ محوری و تنظیمات مخصوص هسل‌بلاد برای دوربین نیست.

image

 

نسخه دیمنسیتی 9000 گوشی اوپو فایند X5 پرو در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار شده و قیمت آن نیز برای نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی معادل ۵٫۷۹۹ یوآن (حدود ۸۱۰ یورو) است. جهت مقایسه، نسخه عرضه شده به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون نسل اول این گوشی با حافظه رم و حافظه داخلی مشابه، قیمتی معادل ۶٫۲۹۹ یوآن (حدود ۸۸۰ یورو) خواهد داشت.

 

پیش فروش این نسخه از اوپو فایند X5‌ پرو از روز ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) آغاز شده و قرار است از روز ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) نیز شاهد عرضه آن به بازار کشور چین باشیم. درباره نسخه دیمنسیتی 9000 پرچمدار جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)