خانهاخبار
اوپو پد با تراشه اسنپدراگون 870 و پشتیبانی از قلم هوشمند رونمایی شد

اوپو پد با تراشه اسنپدراگون 870 و پشتیبانی از قلم هوشمند رونمایی شد

اولین و جدیدترین تبلت اوپو به زودی با قیمت پایه 363 دلاری در چین عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۲/۷

اوپو امروز با برگزاری رویدادی در کنار معرفی سری پرچمدار اوپو فایند X5، از اولین تبلت خود به نام اوپو پد نیز رونمایی کرد که یک تبلت 11 اینچی مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 و پشتیبانی از قلم هوشمند محسوب می‌شود. همچنین علی‌رغم قیمت به صرفه آن، اوپو پد حس دستگاهی پرمیوم را به کاربر القا می‌کند و از فریم فلزی و پنل پشتی ساخته شده از شیشه بهره می‌برد. از نظر ابعاد و وزن، اولین تبلت اوپو 507 گرم وزن و 6.99 میلی‌متر ضخامت دارد.

image

 

در پنل جلویی اوپو پد، نمایشگر LTPS ال‌سی‌دی 11 اینچی 2K قرار دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی و محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین در پنل جلویی این تبلت دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد که در حاشیه نمایشگر آن قرار گرفته است. پنل پشتی اوپو پد نیز میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که در امتداد لوگوی اوپو جای گرفته است. از دیگر مشخصات فنی اوپو پد می‌توان به اسپیکرهای با پشتیبانی از دالبی اتمس و صدای باکیفیت Hi-Res اشاره کرد.

image

 

قلب تپنده اولین تبلت اوپو تراشه اسنپدراگون 870 است که با دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایای همراه خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 8300 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. در بخش نرم‌افزار، اوپو پد با اندورید 11 بر پایه رابط کاربری ColorOS 12 عرضه خواهد شد. به علاوه، اوپو پد از قابلیت نرم‌افزاری اتصال چند نمایشگره بهره می‌برد که به گوشی‌های اوپو این امکان را می‌دهد تا بتوانند به سرعت به انتقال فایل بپردازند و نمایشگر را به تبلت منتقل کنند.

image

 

شایان ذکر است که اوپو به همراه این تبلت از قلم هوشمند 79 دلاری با پشتیبانی از 4096 سطح فشار رونمایی کرد که به طور مغناطیسی به اوپو پد متصل و از طریق آن شارژ می‌شود. همچنین طبق ادعای اوپو، این قلم هوشمند با یک بار شارژ تا 13 ساعت عمر باتری خواهد داشت. به علاوه، به همراه این قلم یک کیبورد مغناطیسی با قیمت 63 دلار عرضه خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو پد در دو رنگ مشکی و بنفش و یک نسخه محدود Artist Edition عرضه خواهد شد. به علاوه، نسخه پایه اوپو پد با مشخصات فنی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی 363 دلار قیمت خواهد داشت و کانفیگ قدرتمند آن با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با برچسب قیمتی 474 دلاری روانه بازار خواهد شد. فروش رسمی این تبلت نیز از روز 3 مارس مصادف با 12 اسفند در چین آغاز خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز جزئیات عرضه و قیمت جهانی اوپو پد مشخص نیست ولی انتظار می‌رود به زودی اطلاعات مربوط به آن اعلام شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)