خانهاخبار
تصاویر رندر گوگل پیکسل 7 نشان می‌دهد که این گوشی از مدل قبلی کمی کوچکتر خواهد بود

تصاویر رندر گوگل پیکسل 7 نشان می‌دهد که این گوشی از مدل قبلی کمی کوچکتر خواهد بود

تصاویر رندری و اطلاعات سخت افزاری گوگل پیکسل 7 نشان می‌دهد که این گوشی در ظاهر و باطن تغییرات کمی را نسبت به پیکسل ۶ خواهد داشت.
۱۴۰۰/۱۲/۷

دیروز و امروز رندرهای دو بعدی و سه بعدی نسخه معمولی گوشی آینده گوگل یعنی پیکسل 7 منتشر شده‌اند؛ طبق معمول این تصاویر به همراه اندازه‌های دقیق دستگاه و برخی اطلاعات سخت افزاری مورد انتظار ارائه شده‌اند.

گوگل پیکسل 7 با ابعاد ۱۵۵٫۶ در ۷۳٫۱ در ۸٫۷ میلی‌متر کمی کوچکتر از مدل قبلی خود خواهد بود. برای مقایسه باید بگوییم که پیکسل 6 دارای ابعاد ۱۵۸٫۶ در ۷۴٫۸ در ۸٫۹ میلی‌متر است.

انتظار می رود که پیکسل 7 دارای صفحه نمایش ۶٫۲ تا ۶٫۴ اینچی باشد، در حالی که مدل فعلی دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است. هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا گوگل صفحه نمایش را کمی کوچک می کند یا فقط حاشیه های آن را کم می‌کند، اما این گوشی همچنان دارای نمایشگر حفره‌دار برای دوربین سلفی خواهد بود.

شایعات فعلی حاکی از آن است که در قسمت دوربین تغییر چندانی را شاهد نخواهیم بود. انتظار می‌رود که نسخه پایه با یک دوربین دوگانه در پشت با ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه باشد. همچنین دوربین سلفی نیز همان ۸ مگاپیکسل باقی خواهد ماند. برجستگی دوربین، کمی بازطراحی شده است، و اکنون به جای لبه گوشی به سمت کناره گوشی متمایل شده است.

به هر حال، انتظار می‌رود گوشی جدید گوگل قدرت بیشتری را با چیپست جدید تنسور تامین کند. تراشه فعلی دارای سه Cortex-A76 به عنوان هسته میانی خود است (به جای A78 فعلی) است. البته ARM دارای هسته‌های نسل بعدی ARMv9 Cortex-X2, A710, A510 به‌ علاوه پردازنده‌های گرافیکی Mali نسل بعدی G710 است، اما بعید است که گوگل بخواهد در این مورد پیشرو باشد. در هر صورت، تراشه امنیتی Titan M2 را نیز احتمالا در پیکسل 7 خواهیم داشت.

بر اساس اطلاعات فاش شده، پیکسل 7 باتری بزرگتری خواهد داشت. با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، ۳۸۶ میلی آمپر ساعت بزرگتر از باتری پیکسل 6 که دقیقا همان ظرفیت باتری پیکسل 6 پرو خواهد بود. با توجه به ابعاد پیکسل 7، ممکن است قراردادن این باتری کمی سخت باشد، اما غیرممکن نیست؛ به عنوان مثال، گلکسی A32 تقریباً همین اندازه است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

مانند مدل های فعلی، پیکسل 7 قاعدتا دو سیم کارته خواهد بود که انتظار می‌رود یک سیم کارت آن فیزیکی و دیگری از نوع eSIM باشد. همچنین در مورد حافظه داخلی ممکن است به جز گزینه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت امسال گزینه ۵۱۲ گیگ هم به آن‌ها اضافه شود.

انتظار می رود پیکسل 7 و 7 پرو در ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی شوند. با دانستن روال گوگل برای انجام کارها، انتظار داریم ماه‌ها قبل از عرضه این گوشی‌ها شاهد افشای اطلاعات فراوان از آنها باشیم!

در مورد طراحی پیکسل 7 چه فکر می‌کنید؟ آیا مشخصات سخت‌افزاری ارائه شده در این گوشی برای خرید آن قانع کننده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)