خانهاخبار
عکس‌هایی واقعی از تبلت اوپو پد و لوازم جانبی آن فاش شدند

عکس‌هایی واقعی از تبلت اوپو پد و لوازم جانبی آن فاش شدند

شرکت اوپو به زودی قصد معرفی تبلت جدیدی را دارد و حالا نیز شاهد انتشار عکس‌هایی از این تبلت و لوازم جانبی آن در شبکه اجتماعی چینی ویبو هستیم.
۱۴۰۰/۱۲/۴

شرکت اوپو قصد دارد تا در هنگام معرفی سری اوپو فایند X5 در روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند)، از تبلت جدیدی نیز رونمایی کند که مدتی قبل شاهد انتشار نخستین تیزر از آن بودیم. حالا نیز به لطف چند عکس حقیقی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده‌اند؛ می‌توانیم به طور کلی به طراحی این تبلت آشنا شویم.

image

 

افشاگری که این عکس‌ها را از اوپو پد منتشر کرده است؛ می‌گوید که این تبلت، قابلیت اتصال به یک کیبورد کاور مگنتی را داشته و از قلم استایلس اوپو پنسِل نیز پشتیبانی می‌کند. در عکس منتشر شده از کیبورد این تبلت، می‌توان دید که خبری از تاچ پد در آن نخواهد بود.

این تبلت قرار است از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده کرده و نمایشگری ۱۰.۹۵ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. اوپو پد به همراه باتری ۸۳۶۰ میلی آمپری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

درباره تبلت جدید اوپو چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول می‌تواند در بازار تبلت‌های اندرویدی به موفقیت دست یابد یا مانند بسیاری از نمونه‌های دیگر، محکوم به شکست است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)