خانهاخبار
طراحی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 مشخص شد

طراحی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 مشخص شد

حال که مدتی از معرفی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 توسط سونی می‌گذرد؛ سرانجام شاهد انتشار تصاویر این هدست و مشخص شدن طراحی آن هستیم.
۱۴۰۰/۱۲/۴

در ماه گذشته، شرکت سونی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 و کنترلر سنس را بدون نمایش دادن عکسی از این محصولات معرفی کرد. اکنون، سرانجام شاهد انتشار عکس‌های این هدست واقعیت مجازی و همچنین کنترلر جدید سنس هستیم. به گفته سونی، پلی استیشن VR2 همزمان با کنسول پلی استیشن 5 طراحی شده و این امر، از طراحی آشنای سیاه و سفید این هدست نیز مشهود است.

image

 

پلی استیشن VR2 به وسیله یک کابل USB-C، به کنسول پلی استیشن متصل خواهد شد. این هدست طراحی سبک‌تر و نازک‌تری نسبت به نسل پیشین خود داشته و از گیمینگ واقعیت مجازی با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۹۰ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. ردگیری چشمان کاربر نیز در این نسخه بهبود یافته و زاویه دید این هدست، ۱۱۰ درجه است. پشتیبانی از HDR نیز در پلی استیشن VR2 دیده می‌شود.

این هدست واقعیت مجازی، یک پیچ مخصوص تنظیم لنز‌ها داشته و از طراحی جدیدی جهت تهویه استفاده می‌کند. سونی همچنین می‌گوید که کنترلر سنس این هدست، با بازخورد لرزشی جدید و بهبود یافه‌ای عرضه شده که با توجه به استفاده از تکنولوژی مشابهی در کنترلر دوال سنس، چندان دور از انتظار نیست.

image

متاسفانه، هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این هدست واقعیت مجازی به بازار منتشر نشده‌اند. درباره پلی استیشن VR2 چه فکر می‌کنید؟ آیا این هدست می‌تواند موفقیتی مانند کنسول‌های پلی استیشن را در بازار تجربه کند یا در نهایت مانند نسل پیشین تجربه آن تنها محدود به چند بازی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)