خانهاخبار
تصاویر رندر رسمی پوکو ایکس 4 پرو لو رفت

تصاویر رندر رسمی پوکو ایکس 4 پرو لو رفت

جدیدترین میان‌رده پوکو قرار است در تاریخ 9 اسفند و در طی رویداد کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود.
۱۴۰۰/۱۲/۳

هفته پیش بود که تصاویر رندری غیر رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی یعنی پوکو ایکس 4 پرو منتشر شد که نسل جدید گوشی پوکو ایکس 3 پرو محسوب می‌شود. به علاوه، تصاویری واقعی از پوکو ایکس 4 پرو در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد و البته این تصاویر اندکی پس از انتشار حذف شد. حالا امروز بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایوان بلس که یکی از افشاگران شناخته‌شده دنیای فناوری محسوب می‌شود تصاویر رندری رسمی از پوکو ایکس 4 پرو منتشر کرده که رنگ‌بندی و طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

image

 

براساس این تصاویر، پوکو ایکس 4 پرو در سه رنگ زرد، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، در پنل پشتی جدیدترین میان‌رده پوکو نیز بخش دوربین قرار دارد که سنسور 108 مگاپیکسلی و لوگوی پوکو در آن قرار دارد. همچنین دو دوربین دیگر مجهز به هوش مصنوعی و فلش LED در پایین این بخش قرار دارد. پنل پشتی پوکو ایکس 4 پرو از طراحی الگوهای سفیدرنگ بهره می‌برد که لوگو 5G نیز در پایین آن قرار دارد. در پنل جلویی پوکو ایکس 4 پرو نمایشگر حفره‌دار با حاشیه نمایشگر کم قرار دارد. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در سمت راست بدنه قرار دارد.

image

 

قبلا گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه پوکو ایکس 4 پرو ممکن است نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 11 پرو باشد که اخیرا برای بازارهای جهانی عرضه شده بود. در همین راستا، به احتمال زیاد پوکو ایکس 4 پرو از نمایشگر 6.67 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز کافی به نظر می‌رسد.

در بخش دوربین، پوکو ایکس 4 پرو از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 695 است که با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل افزایش عرضه خواهد شد. همچنین پوکو ایکس 4 پرو به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پتشیبانی از شارژ 33 واتی مجهز خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو ایکس 4 پرو قرار است در رویداد فناوری کنگره جهانی موبابل بارسلونا (MWC) و در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) برای بازارهای جهانی رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)