خانهاخبار
اپل در ۲۰۲۲ مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر با پردازنده M2 را معرفی خواهد کرد

اپل در ۲۰۲۲ مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر با پردازنده M2 را معرفی خواهد کرد

«مارک گرمن» به تازگی هفته‌نامه جدید خود را منتشر کرده و در آن شاهد لیستی از دستگاه‌های احتمالی معرفی شده توسط اپل در سال جاری میلادی هستیم.
۱۴۰۰/۱۲/۳

آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، به تازگی هفته‌نامه جدید خود را منتشر کرده است و در آن، شاهد لیستی از محصولات احتمالی معرفی شده توسط اپل در سال ۲۰۲۲ هستیم. با استناد به این گزارش، اپل قصد عرضه دستگاه‌هایی با چیپست M1 پرو و M1 مکس سال گذشته، نسخه‌ای قدرتمندتر از چیپست M1 مکس و همچنین چیپست جدید M2 را دارد.

image

 

به انتظار آقای «گرمن»، دستگاه‌های معرفی شده توسط اپل در سال ۲۰۲۲ شامل اینها خواهند بود:

  • مک مینی با پردازنده M1 پرو و M2
  • مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر جدید با پردازنده M2
  • آیمک ۱۴ اینچی با پردازنده M2
  • نسخه‌ای بزرگ‌تر از آیمک پرو با پردازنده‌های M1 پرو و M1‌ مکس
  • نسخه‌ای جمع‌ و جور از ‌مک پرو با دو یا چهار پردازنده از نوع M1 مکس

 

image

همانطور که مشاهده کردید، به نظر می‌رسد که اپل سرانجام در امسال به طور کلی از پردازنده‌های خود در محصولاتش استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، آیمک پرو و مک پرو تنها دستگاه‌های اپل هستند که همچنان پردازنده‌های اینتل در آنها به کار رفته است. عرضه نسل جدید آیمک پرو، احتمالا در حوالی ماه‌های مه تا ژوئن اتفاق افتاده و گفته می‌شود که این محصول، نمایشگری ۲۷ اینچی از نوع mini-LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی یا به قول اپل «پروموشن» را به همراه دارد. به دلیل ماهیت حرفه‌ای این دستگاه، احتمالا شاهد عرضه آن در نسخه‌هایی رنگارنگ مانند آیمک ۲۴ اینچی نخواهیم بود.

احتمال دارد که شرکت اپل، از نخستین مک جدید خود در رویدادی که در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) برگزار خواهد شد؛ رونمایی کند. این محصول ممکن است نسل جدید مک بوک ایر یا مک بوک پرو ۱۳ اینچی باشد که به جمع مک بوک پرو‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی ملحق خواهد شد.

image

 

درباره کامپیوتر‌های مک جدید اپل که قرار است در سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی آنها باشیم؛ چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)