خانهاخبار
پوکو احتمالا قصد عرضه یک ساعت هوشمند به بازار را دارد

پوکو احتمالا قصد عرضه یک ساعت هوشمند به بازار را دارد

اخیرا یکی از افشاگران مطلبی را منتشر کرده که خبر از احتمال عرضه یک ساعت هوشمند توسط برند پوکو را می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۳

به تازگی، یکی از افشاگران به نام «پیوش باسارکار» شایعه‌ای درباره احتمال عرضه یک ساعت هوشمند توسط برند پوکو را منتشر کرده است. افشاگری دیگر نیز به نام «موکول شارما»، گفته‌های وی را تایید کرده و می‌گوید که این برند زیر مجموعه شرکت شیائومی، در حال کار روی نخستین ساعت هوشمند خود است.

image

 

افشاگر ذکر شده در صفحه توییتر خود، گواهی دریافت شده توسط ساعت هوشمند پوکو در دیتابیس سازمان روسی EEC را نیز منتشر کرده است. متاسفانه، این گواهی اطلاعات چندان زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد و به جز شماره مدل این ساعت که M2131W1 است؛ از سخت افزار یا سایر مشخصات آن چیزی نمی‌دانیم.

همچنین به نظر می‌رسد که این ساعت توسط شرکت 70mai تولید خواهد شد که یک شرکت زیر مجموعه بخش اینترنت اشیای شیائومی در شانگهای است. 70mai بیشتر با ساخت دوربین‌های مخصوص داشبورد ماشین شناخته می‌شود که از معروف‌ترین مدل‌های آن، می‌توان به 70mai Dash Cam 1S و Dash Cam A400 اشاره کرد.

image

 

با توجه به این امر که این شایعه، نخستین خبر منتشر شده درباره این ساعت هوشمند است؛ از تاریخ عرضه آن نیز چیزی نمی‌دانیم و هنوز حتی مشخص نیست که آیا پوکو قصد عرضه این محصول در بازار جهانی را داشته یا تنها آن را در برخی کشور‌ها عرضه خواهد کرد.

برنامه‌های پوکو برای تولید یک ساعت هوشمند، چندان هم دور از انتظار نیست. آقای «کوین کیو»، رئیس بخش پوکو در سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بخش اینترنت اشیا، اهمیت ویژه‌ای در استراتژی آنها دارد و همچنین «انگِس اینگ»، مدیر بازاریابی پوکو نیز به احتمال عرضه یک ساعت هوشمند توسط این برند اشاره کرده بود.

حال که به نظر می‌رسد برند پوکو، قصد گسترش محصولات خود را در آینده نزدیک دارد؛ در نوع خود جالب است که ببینیم آنها چه محصولاتی را روانه بازار خواهند کرد. مسلما پس از گوشی و ساعت هوشمند، محتمل‌ترین گزینه‌ها شامل تبلت و ایرفون‌های بی‌سیم هستند. البته آقای «اینگ»، پیش‌تر اعلام کرده بود که به علت اوضاع پرچالش دوران پاندمی، ورود به بازار تبلت‌ها برای این برند بسیار دشوار بوده و با توجه به این گفته‌ها، احتمالا شاهد عرضه یک تبلت توسط پوکو نخواهیم بود.

image

 

درباره احتمال تولید یک ساعت هوشمند توسط برند پوکو چه می‌اندیشید؟ با توجه به محبوبیت گوشی‌های پوکو در بازار کشور ایران، به نظرتان این محصولات ارزش خرید را دارند یا برند‌های دیگری را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)