خانهاخبار
تصاویر واقعی و مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 لو رفت

تصاویر واقعی و مشخصات فنی تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 لو رفت

جدیدترین تبلت گیمینگ لنوو از تراشه اسنپدراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲

همانطور که می‌دانیم، دو دستگاه گیمینگ قرار است به زودی از طرف لنوو معرفی شوند که شامل یک گوشی گیمینگ به نام لیجن Y90 و تبلت گیمینگ موسوم به لیجن Y700 هستند.در همین راستا، امروز مشخصات فنی جدیدترین تبلت گیمینگ لنوو برای اولین بار لو رفته است که خبر از یک تبلت بالارده می‌دهد. به علاوه، تصاویری واقعی از این تبلت گیمینگ منتشر شد که آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد.

image

براساس این گزارش که توسط یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) منتشر شده است، قلب تپنده لنوو لیجن Y700 تراشه اسنپدراگون 870 است که همراه با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در بخش نرم‌افزار، این تبلت گیمنیگ مجهز به اندروید 11 برپایه رابط کاربری ZUI 3 خواهد بود که به احتمال زیاد پس از عرضه به اندروید 12 نیز قابل بروزرسانی خواهد بود.

image

یکی از مهمترین اجزای هر دستگاهی نمایشگر آن است که از این حیث، لنوو لیجن Y700 از نمایشگر 8.8 اینچی 120 هرتزی با رزولوشن تصویر 2K بهره می‌برد که از دالبی ویژن و HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این تبلت گیمینگ باتری 6500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است که بنابر شایعات منتشر شده، می‌تواند تا 6 ساعت به طور مداوم در کاربری گیمینگ دوام بیاورد. از دیگر مشخصات فنی لنوو لیجن Y700 می‌توان به موتور چند محوره حرکتی بازخورد و درگاه Type-C اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود جدیدترین تبلت گیمنیگ لنوو در تاریخ 28 فوریه مصادف با 9 اسفند همراه با دیگر محصولات گیمینگ این تولیدکننده شامل دو لپتاپ لیجن Y7000P و Y9000P معرفی شود. شایان ذکر است که این دو لپتاپ گیمینگ از تراشه نسل دوازده اینتل و کارت گرافیک RTX 3070 Ti بهره خواهند برد. شما در مورد این تبلت گیمینگ چه فکر می‌کنید؟ آیا این تبلت می‌تواند محصول موفقی برای لنوو باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)