خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی اوپو پد لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی اوپو پد لو رفت

جدیدترین تبلت اوپو از تراشه اسنپدراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲

اوپو قرار است به زودی در تاریخ 24 فوریه مصادف با 5 اسفند از جدیدترین سری پرچمدار خود شامل اوپو فایند X5 و اوپو فایند X5 پرو در دو مدل تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و دیمنسیتی 9000 رونمایی کند. به علاوه، در طی رویداد رونمایی از سری پرچمدار اوپو فایند X5، دیگر محصولات این تولیدکننده چینی شامل اوپو انکو X2 و اوپو پد نیز رونمایی خواهند شد که اولین تبلت اوپو نیز محسوب می‌شود. در همین راستا، در فاصله تنها چهار روز مانده به رونمایی رسمی جدیدترین تبلت اوپو در لیست وبسایت JD.com دیده شده است و همچنین افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station نیز مشخصات فنی این تبلت را فاش کرده است.

image

 

براساس این گزارش منتشر شده، اوپو پد از نمایشگر فول‌ اچ‌دی پلاس 10.95 اینچی با پنل LCD بهره خواهد برد که از عمق رنگ 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، براساس رندر منتشر شده به نظر می‌رسد اوپو پد با حاشیه‌های نمایشگر کم عرضه می‌شود.

image

 

همچنین به احتمال زیاد قلب تپنده اولین تبلت اوپو تراشه اسنپدراگون 870 است که با دو مدل حافظه رم 6 و 88 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 8360 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.در بخش دوربین، اوپو پد از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که برای برقراری تماس‌های تصویری کافی به نظر می‌رسد. در پنل پشتی آن نیز دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت که در کنار فلش LED جای گرفته است.

image

image

 

از دیگر مشخصات فنی اوپو پد می‌توان به اسپیکر چهارگانه دالبی اتمس و پشتیبانی از قلم هوشمند با 4096 سطح فشار اشاره کرد. به علاوه، جدیدترین تبلت اوپو از Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهد کرد. از نظر وزن و ابعاد، اوپو پد با ضخامت 7.05 میلی‌متری و وزنی برابر با 510 گرم عرضه خواهد شد. همچنین براساس تصاویری که از پنل پشتی اوپو پد منتشر شده است، احتمالا تبلت موردانتظار اوپو در سه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)